مشروح اخبار


» مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد : برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی برای مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی



مديرعامل شركت شهركهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره های آموزشی کاربردی برای مدیران، کارشناسان و شاغلین واحدهای صنعتی برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز، سید هاشم موسوی اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و رسالت های شرکت شهرکهای صنعتی افزایش توانمندیها،مهارتها و دانش روز با برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی است. 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دوره های آموزشی مد نظر این شرکت، همه آموزش هايی را كه منجر به بروزرسانی و ارتقاء علمي و عملی فراگيران و توانمندی شاغلين واحدهای صنعتی در خصوص مسائل مديريتی و تخصصی نظيرمسائل بازار، بهره‌وری، استانداردهای كيفی، موضوعات تخصصی صنايع و.... شامل می گردد.
وی تصریح کرد: مخاطبين اين نوع دوره ها را، مديران و كارشناسان مرتبط با حوزه كسب و كارهای كوچك و متوسط و صاحبان سرمايه و علاقه مند به سرمايه گذاری تشكيل می دهند. موسوی بیان کرد: اولويت با واحدهای صنعتی و صنفی داخل شهر كها و نواحی صنعتی، كسب و كارهای كوچك و متوسط خارج از شهرك ها ونواحی صنعتی، اعضای خوشه های کسب و كار، فن بازارها، مشاورين مستقر در مراكز خدمات فناوری و كسب و كار و اجزای شهر كهای فناوری  است. 
موسوی ادامه داد: اين نوع از دوره هاي آموزشی، با هدف توان افزائی و مهارت افزائی افزايش دانش و تخصص مورد نظر را در مخاطبين دنبال می نمايد و شامل كارآفرينی، مديريتی، كارشناسی و مهارتی است و حسب شرایط می توانند حضوری یا مجازی برگزار شوند و تا پایان سال جاری 40 دوره آموزشی هدفگذاری و تشریفات برگزاری آن صورت پذیرفته است .



تاریخ انتشار : 2 آبان 1398, 19:46



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس: امسال 10 هزار فعال صنعتی استان فارس آموزش می‌بینند.
  • مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سهم اشتغالزایی واحدهای صنعتی، 4هزار و835 نفر است
  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویر احمد؛ ایمنی و افزایش ضریب آن باید در زندگی روزمره نهادینه شود
  • راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش 300 درصدی واگذاری زمین و زیرساخت به متقاضیان سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟