مشروح اخبار


» گفتگوی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران پیش از بازی مقابل شهدای رزکان کرج



سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت : برای جبران شکست های اخیر هم قسم شده ایم و با پیروزی به روند قبلی باز خواهیم گشت.


یوسف نادریان پیش از بازی مقابل تیم شهدای رزکان کرج در جمع خبرنگاران افزود : بازیهای گذشته تیم رزکان کرج را کامل آنالیز کرده ایم و با یک تجدید قوا در هفته قبلی آماده شکست دادن این تیم هستیم. 

وی تصریح کرد : تمامی تیم ها در این گروه وضعیت مشابه ای دارند و با تیم 8 امتیازی که شرایط بدی هم ندارد بازی داریم و تنها کسب هر سه امتیاز ما را راضی خواهد کرد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران که از نتیجه بازی قبلی این تیم در بوشهر بسیار ناراحت بود مسائل مهمی را درباره آن دیدار پر حرف و حدیث عنوان کرد و گفت :  بعد بازی با تیم ایران جوان که در بوشهر بود ، یکی از بهترین بازیهای تیم نفت بود و حتی فراتر از مساوی ، با قاطعیت حق تیم ما کسب پیروزی در آن بازی بود و شرایط غیر عادی رقم خورد که در انتها منجر به تضعیف حق تیم ما شد.

نادریان افزود : داوری آن بازی شرایط مناسبی نداشت و نزدیک به چهار صحنه شبحه برانگیز درون محوطه هجده قدم دو تیم رخ داد که کاملا همه را به ضرر تیم ما سوت زده شده و عامل اصلی باخت ما بود.

وی تصریح کرد : اما بازی خوب شاگردانم در مقابل تیم حریف و در شرایط میزبانی تیم ایران جوان کاملا راضی هستم و امیدوار کننده بودیم که نوید خوبی است برای دیدار مهم مقابل تیم شهرداری رزکان و با تلاش و همیت بالا نوار شکست ها را قطع خواهیم کرد.

در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در بازی مقابل حریف بوشهری تیم داوری عامل اصلی شکست نفتی ها بوده است گفت : متاسفم از اینکه شرایط نمایش فیلم بازی قبل در رسانه ها مهیا نیست ، در روزی که تیم ما یک بر صفر از حریف جلو بودیم ، داور در یک صحنه واضح برخورد توپ به پای بازیکن ما را پنالتی گرفت و در ادامه بازیکن ما را نیز اخراج کرد.

وی ادامه داد : در خانه حریف حدود 25 دقیقه و در یک هوای با رطوبت بالا کار ما سخت شد و علیرغم تلاش برای کسب نتیجه ،  ارسال پاس منجر به گل حریف در شرایط آفساید انجام شد و حتی در دقیقه 89 پنالتی واضح بسود تیم نفت گرفته نشد تا اینکه با وجود شایستگی زیاد ، تیم نفت گچساران بازی قبلی را بازنده شد.

همچنین عنوان کرد : شایستگی های واقعی تیم نفت را در این بازی نشان خواهیم داد و با کسب یک پیروزی دلچسب بازی نامتعادل و غیر عادی در بوشهر را از خاطره ها پاک خواهیم کرد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص جلوگیری از تکرار اتفاقات یاد شده و رسیدگی به مسائل عنوان شده تصریح کرد : در رقابتهای لیگ دو هیچ مرجع رسیدگی نیست و از این موارد براحتی و بسادگی عبور می شود زیرا اگر مرجع و کمیته برای بررسی وجود داشت حق تیم نفت همان فصل گذشته و در بازی مقابل تیم صعود کرده نیروی زمینی گرفته می شود و ما را سه بر صفر بازنده نمی شد

وی افزود : تمامی این اتفاقات تلخ نشان دهنده آن است که تنها باید به توانایی خودمان متکی شد و با قدرت بیشتر کار کنیم تا از حق تیم و شهرمان دفاع کنیم.

نادریان در خصوص شرایط تیم نفت و نتایج این تیم در طی شش بازی گذشته از نیم فصل اول گفت: شرایط و نتایج را تا این مقطع از فصل کسب 12امتیاز تصور کرده بودیم که 3 امتیاز از برنامه هایمان عقب مانده ایم و بایستی در یکی از بازیهای خارج از خانه این امتیازات را جبران کنیم و شرایط را بسود خودمان رقم بزنیم.

وی همچنین یادآور شد : تمامی تیم ها در این گروه نزدیک بهم هستند و حتی با یک پیروزی می توان شاهد چندین پله صعود و تغییر در جدول باشیم که این پیچیدگی کار را سخت کرده اما هر چند می توانستیم در بازی مقابل سردار بوکان در خانه بهتر باشیم و بازنده نباشیم.

نادریان ترمیم ضعف های خط دفاعی تیمش را برنامه محوری خود دانست و گفت : در طول هفته گذشته بارها برنامه های خوبی برای پوشش کامل این ضعف تمرین کرده ایم و آماده هستیم تا خط دفاع تیم نفت همانند خط حمله خوب و قوی داشته باشیم .

وی متذکر شد : مصدومیت هافبک دفاعی باتجربه مان که چندین هفته طول کشید کار را در فاز دفاعی برای ما سخت کرد که با تمرین های مناسب با بازیکنان جایگزین این ضعف را در طول بازی پوشش خواهیم داد.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دو ، در خصوص شرایط تیمی و روحیه بازیکنان پیش از این دیدار گفت : کل مجموعه کادر فنی و بازیکنان مابقی شرایط رو کنار گذاشتیم و تنها بر روی عملکردمان تمرکز گذاشتیم و هدفی جز شاد کردن هواداران و مردم شهرمان نداریم و امیدوارم در طول این مسیر سخت مسئولان تیم هم کنار ما باشند و با کمک همدیگر نوید بخش شادمانی برای این شهر و مردم خونگرم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان اظهار داشت : با حمایت مردم شهرمان و تلاش و زحمت زیاد این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر بذاریم و خودمان را در جدول احیا کنیم.

 



تاریخ انتشار : 13 آبان 1398, 08:08



» اخبار مرتبط:

  • شعله های نفت در باران شمال/روز خوب گچسارانی ها
  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • کم زوری شهرداری در یاسوج/شهرداری1 ایرانجوان2
  • برادری نفتی ها حرف نداشت/نفت گچساران1-نفت امیدیه 1
  • بادران با کسب 3 امتیاز شیرین از نفت و گاز گچساران به استقبال نوروز رفت.
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟