مشروح اخبار


» وضعیت بغرنج اینترنت همراه اول در دهستان راک /اینجا کسی پاسخگو نیست



اینترنت قطره چکانی همراه اول و عدم شنیدن صدای مردم در این زمینه تداعی نوعی از خدمت با منت است.


به گزارش راک نیوز از شهرستان کهگیلویه؛ اگرچه بدون شک می توان از دسترسی بخش وسیعی از جغرافیای ایران به اینترنت تلفن همراه، شاخص ترین خدمت دولت تدبیر و امید نام برد ، اما در برخی از مناطق عدم تناسب گیری بین میزان خدمت و متقاضی باعث گردیده تا ارزش خدمات دولت در عرصه اینترنت زیر سوال برده شود.

 

بنابراین گزارش ، دسترسی مردم دهستان راک با جمعیتی بالغ بر 2هزار نفر از اینترنت همراه اول ، نسل سوم یا (اچ پلاس) از جمله خدمات دولت دوم حسن روحانی است که در طی دوسال گذشته از ان بهره مند شدند .

با افزایش مشتریان همراه اول و از طرفی خدمات دهی به بخشی از محور پاتاوه به دهدشت از حد فاصل تونل کوه پات تا کیلومتر 5جاده پاتاوه به دهدشت باعث گردیده در قبال افزایش مشتریان و از طرفی عدم افزایش پهنای باند ، وضعیت اینترنت همراه اول برای مشتریان خود در دهستان راک به کمترین کیفیت ممکن کاهش یابد.

کاهش کیفیت اینترنت همراه اول در این دهستان به حدی است که در اکثر اوقات شبانه روز امکان ارسال یک تصویر با کم ترین حجم برای کاربر به حداقل رسیده است ، بطوریکه نرم افزار های سنجش سرعت اینترنت عدد مربوط به اینترنت این منطقه را بسیار ناچیزتر از برآورد اسمی آن نشان می دهد.!

در چنین شرایطی که هم امکان ارتقاء کیفیتی ایترنت به نسل چهار (فورجی ) ممکن هست و هم ارتقاء و افزایش پهنای باند ، علیرغم پیگیری های مردم این دهستان اما متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی صورت نپذیرفته است.

عدم پاسخگویی مسئولان استانی و بی توجهی روابط عمومی مخابرات استان کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به مطالبات مردم ، این فرصت را فراهم می کند تا مردم برای گرفتن جواب بجای مراجعه از طریق استان با راه های ارتباطی ایجاد شده توسط وزیر ارتباطات شکایت خود را به مرکز پایتخت ارسال کنند.

مضافا حق شکایت وعدم توجه روابط عمومی مخابارت استان کهگیلویه وبویراحمد به خواسته مردم در رسانه ها که برای چندمین بار تکرار می گردد نشان از عدم توجه برخی به دغدغه مردم در کهگیلویه می باشد.

برخی از جوانا دهستان راک به خبرنگار راک نیوز در کهگیلویه گفته اند: در صورتیکه در روزهای آینده مخابارت استان و بخش زیرساخت همراه اول برای بهبود شبکه اینترنت آنها کاری انجام ندهد و کماکان حرف آنها توسط مسئولان استانی شنیده نشود برای شنیدن حرف خود به استانداری کهگیلویه وبویراحمد مراجعه خواهند کرد.



تاریخ انتشار : 24 آذر 1398, 07:45



» اخبار مرتبط:

  • گلایه مردم دهستان راک از وضعیت نامطلوب اینترنت همراه اول
  • دهستان راک تحت پوشش اینترنت 4G قرار میگیرد
  • پهنای باند اینترنت کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۷ پروژه مخابراتی گچساران در هفته دولت
  • کاهش سرعت اینترنت و باز نشدن برخی از سایت‌ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟