مشروح اخبار


» چهره های سرشناس رد صلاحیت شده در شیراز !+ اسامی



بانگاهی اجمالی به اسامی رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس نام برخی از نمایندگان مجلس به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ در شیراز در میان نام های رد صلاحیت شده "بهرام پارسایی" و علی اکبری" دو نماینده شیراز در مجلس هستند که بر روی نام آنها خط قرمز ردی هیات اجرایی کشیده شده است .
البته رد صلاحیت نمایندگان مجلس به شیراز ختم نشده ودر ممسنی "مسعود گودرزی " دیگر نماینده مجلس در استان فارس است که صلاحیت وی در هیات اجرایی تایید نشد.

بنابراین گزارش ، «سیروس پاک‌فطرت» عضو مستعفی شورای شهر شیراز، «عبدالکریم نباتی» مدیرکل سابق تأمین اجتماعی فارس و همچنین افرادی نظیر محمدحسین گلرخیان، سیدمرتضی شیرازی، منصور پورمولا، سعید نجف‌پور، محمدحسین ستارخان، جمشید آراسته، هادی وکیل‌زاده، کریم مجرب، علی اکبر طاهری و محمدتقی سبزواری از چهره‌های مطرح حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بودند که با کارت قرمز هیأت اجرایی انتخابات روبه‌رو شدند.

همچنین در شهرستان‌ها نیز افراد شاخصی همچون مرادی و شفیعی نمایندگان ادوار ممسنی، دهقان ناصرآبادی نماینده سابق کازرون، عالیشوندی فرماندار سابق شیراز (داوطلب حوزه فیروزآباد)، کاووس رئیسی فرماندار سابق کازرون (داوطلب اقلید) و طاهری نماینده سابق اقلید از گردونه انتخابات کنار گذاشته شدند.

اعتراض به نتیجه رد صلاحیت ها از 28 آذر تا یکم دی ماه ادامه دارد و باید منتظر ماند ودید کدام یک از خط خورده های هیات اجرایی با شانس مجدد می توانند از 18 کرسی استان فارس در مجلس را کسب کنند.



تاریخ انتشار : 27 آذر 1398, 21:28



» اخبار مرتبط:

  • شوک رد صلاحیت ها به انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی؛ رد صلاحیت ۳ نماینده مجلس در ممسنی
  • ردصلاحیت ۶۶ نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز وزرقان
  • چهره‌های مشهور اصلاح طلب در شیراز رد صلاحیت شدند+اسامی
  • ردصلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر شیراز
  • اسامی داوطلبان شاخص فارس در انتخابات مجلس یازدهم + سوابق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟