مشروح اخبار


» حضور خاتمي موجب اجماع بي‌نظير اصلاح‌طلبان مي‌شود



 اگر اصلاح‌طلبان در لحظات پاياني هم تصميم به حضور در انتخابات بگيرند و چهره مناسبي را کانديداي خود قرار دهند قطعا مي‌توانند نتيجه را به سمت خود تغيير دهند. نماينده اصلاح طلب مجلس هشتم گفت: نقش شخصيت‌هاي کليدي همچون آقاي خاتمي و آيت‌الله هاشمي را نبايد ناديده گرفت چرا که من معقتدم موفقيت اصلاح‌طلبان در گرو حضور چنين شخصيت‌هايي در انتخابات پيش رو است. داريوش قنبري در جريان برگزاري نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات

  اگر اصلاح‌طلبان در لحظات پاياني هم تصميم به حضور در انتخابات بگيرند و چهره مناسبي را کانديداي خود قرار دهند قطعا مي‌توانند نتيجه را به سمت خود تغيير دهند. نماينده اصلاح طلب مجلس هشتم گفت: نقش شخصيت‌هاي کليدي همچون آقاي خاتمي و آيت‌الله هاشمي را نبايد ناديده گرفت چرا که من معقتدم موفقيت اصلاح‌طلبان در گرو حضور چنين شخصيت‌هايي در انتخابات پيش رو است. داريوش قنبري در جريان برگزاري نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها به بحث انتخابات آينده رياست جمهوري اشاره و تصريح کرد: آنچه مشاهده مي‌شود اين است که جناح اصلاح‌طلب تاکنون تحرکات انتخاباتي خاصي نداشته است و بحث‌هايي که تاکنون درمورد انتخابات به اصلاح‌طلبان نسبت داده شده بحث‌هايي است که جناح مقابل در رسانه‌هاي خود منعکس کرده‌اند. درحالي که اصلاح‌طلبان در مجموع دراين زمينه مواضع چنداني نداشته‌اند.

به گزارش ايلنا، وي با بيان اينکه نوعي بي‌انگيزگي سياسي براي حضور درانتخابات و فرايندهاي سياسي کشور در ميان اصلاح‌طلبان مشاهده مي‌شود گفت: اين بي‌انگيزگي تا حدودي متاثر از فشارهايي است که طي سال‌هاي اخير بر اصلاح‌طلبان وارد آمده است به گونه‌اي که بسياري تشکل‌ها و مطبوعات اصلاح‌صلب امروز در تنگنا قرار دارند و زمينه لازم براي فعاليت آن‌ها وجود ندارد. اين فعال سياسي اصلاح‌طلب ادامه داد: بدبيني‌هاي زيادي از سوي طيف اصولگرا نسبت به جناح اصلاح‌طلب وجود دارد که همواره توسط رسانه‌هاي طيف مقابل اين بدبيني‌ها تقويت شده است. به گونه‌اي که از همين طريق همواره اصلاح‌طلبان را در مواضع اتهام قرار مي‌دهند و اجازه هيچ گونه دفاعي نيز داده نمي‌شود. بنابراين اين مساله نيز در فعاليت کم اصلاح‌طلبان در انتخابات تاثير داشته است. به گونه‌اي که در مجموع اصلاح‌طلبان به سمت بي‌انگيزگي سياسي حرکت مي‌کنند. قنبري با تاکيد بر پايگاه وسيع اجتماعي اصلاح‌طلبان براي انتخابات يادآور شد: اگر اصلاح‌طلبان در لحظات پاياني هم تصميم به حضور در انتخابات بگيرند و چهره مناسبي را کانديداي خود قرار دهند قطعا مي‌توانند نتيجه را به سمت خود تغيير دهند شخصيت‌هايي مثل سيد محمد خاتمي مي‌توانند تاثير بسيار زيادي در اجماع اصلاح‌طلبان داشته باشد.

نماينده مجلس نهم افزود: نقش شخصيت‌هاي کليدي همچون آقاي خاتمي و آيت‌الله هاشمي را نبايد ناديده گرفت. درکل من معتقدم موفقيت اصلاح‌طلبان در گرو حضور چنين شخصيت‌هايي در انتخابات پيش رواست بنابراين تفاوتي نمي‌کند که اين شخصيت‌ها خود کانديدا شوند و يا از چهره‌هايي که در انتخابات حضور دارند حمايت کنند اما اگر خودشان کانديدا شوند تاثير بسيار زيادي در مشارکت مردم در انتخابات خواهد گذاشت. وي با بيان اينکه حضور خاتمي موجب اجماع بي‌نظير اصلاح‌طلبان در انتخابات خواهد شد تاکيد کرد‍: در اين صورت آنچه در 2 خرداد 76 پديد آمد به شکل وسيع‌تري در خرداد 92 نيز اتفاق خواهد افتاد.



تاریخ انتشار : 9 آبان 1391, 07:07



» اخبار مرتبط:

  • نسبت به حضور سيد‌ محمد خاتمي اتفاق‌نظر خواهيم داشت
  • با هيچ اصولگرايي ائتلاف نمي‌كنيم
  • اصلاح‌طلبان بايد با تمام توان در انتخابات شرکت کنند
  • لغو همايش انتخاباتي اصلاح طلبان
  • اميدواريم تلاشمان براي اجماع اصلاح‌طلبان تا عيد غدير نتيجه دهد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟