مشروح اخبار


» اصلاح‌طلبان بايد با تمام توان در انتخابات شرکت کنند



هاشمي رفسنجاني در طول سي و سه سال عمر انقلاب خدمات ارزنده اي داشته و دارند و همواره از حسن مديريت برخوردار بوده است اما با توجه به سني که ايشان دارند، بهتر است يک فرد جوان تر در عرصه قوه مجريه حضور داشته باشد و ايشان مي توانند به عنوان يک مشاور و راهنما در کنار رئيس جمهور آينده و در خدمت مردم و نظام باشد. محتشمي همچنين در پاسخ به اين سوال که اگر خاتمي وارد عرصه رقابت‌ها نشود، آيا اصلاح‌طلبان مي توانند بر...

  سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان محمد خاتمي را کانديداي اول جبهه اصلاح‌طلبان معرفي کرد و گفت: در صورت ورود خاتمي به رقابت‌هاي انتخاباتي از وي حمايت خواهيم کرد و در ديدارهاي حضوري با خاتمي تلاشمان اين است که وي را براي شرکت در انتخابات ترغيب کنيم. مجيد محتشمي در گفتگو با مهر، خاتمي را بهترين کانديدا در شرايط نابسامان اقتصادي کشور معرفي کرد و گفت: اگر خاتمي رئيس جمهور شود مي تواند در کشور آرامش ايجاد کند و اعتقادمان اين است که خاتمي تنها کسي است که مي تواند بر اين شرايط نابسامان فائق آيد.

وي در پاسخ به اينکه محسن هاشمي، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را مرد بحران‌ها دانسته است، تصريح کرد: هاشمي رفسنجاني در طول سي و سه سال عمر انقلاب خدمات ارزنده اي داشته و دارند و همواره از حسن مديريت برخوردار بوده است اما با توجه به سني که ايشان دارند، بهتر است يک فرد جوان تر در عرصه قوه مجريه حضور داشته باشد و ايشان مي توانند به عنوان يک مشاور و راهنما در کنار رئيس جمهور آينده و در خدمت مردم و نظام باشد. محتشمي همچنين در پاسخ به اين سوال که اگر خاتمي وارد عرصه رقابت‌ها نشود، آيا اصلاح‌طلبان مي توانند بر روي فرد ديگري به اجماع برسند، گفت: جريان اصلاح طلبي ظرفيت‌هاي زيادي براي تعيين مصداق کانديداي رياست جمهوري دارد، لذا در صورتيکه آقاي خاتمي وارد رقابت‌ها نشود در آن زمان بر روي گزينه‌هاي ديگر رايزني خواهيم کرد. وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه آيا ممکن است در صورت عدم ورود خاتمي به رقابت‌ها اصلاح‌طلبان از يک کانديداي اصولگرا با شعار «دولت وحدت ملي» حمايت کنند، تاکيد کرد: دولت وحدت ملي در حد شعار است و امکان تحقق آن وجود ندارد. دبيرکل حزب آزادي، همچنين در مورد انتخابات آزاد که اين روزها از سوي برخي از اصلاح‌طلبان مورد تاکيد قرار مي گيرد، توضيح داد: روح قانون اساسي ما آزاد انتخاب شدن و آزاد انتخاب کردن است و اين مسووليت نيز متوجه مجريان و ناظران انتخاباتي است که اين اصل از قانون را به درستي محقق سازند.

وي با بيان اينکه ما در انتخابات هفتم، هشتم، نهم و همچنين در انتخابات دهم رياست جمهوري شاهد رقابت آزاد بين گروهها و جريانات مختلف سياسي بوديم تاکيد کرد: اين امر نشان دهنده اين است که انتخابات در ايران آزاد است.

وي همچنين خاطرنشان کرد: همه اصلاحات در ليدرهاي آن خلاصه نمي شود بنابراين نظر يک شخص را نبايد به کل جريان تعميم داد. سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان، در پايان خاطرنشان کرد: امروز وقت شرط گذاشتن نيست و اصلاح‌طلبان بايد با تمام توان در انتخابات شرکت کنند.



تاریخ انتشار : 27 مهر 1391, 06:23



» اخبار مرتبط:

  • حضور خاتمي موجب اجماع بي‌نظير اصلاح‌طلبان مي‌شود
  • حمايت اصلاح‌طلبان از کانديداي غيراصلاح‌طلب خودکشي سياسي است
  • الان بهترم و کاملا روغن‌ کاري شدم!
  • نسبت به حضور سيد‌ محمد خاتمي اتفاق‌نظر خواهيم داشت
  • زيباكلام:يااجماع ‌بر روحاني‌ياتن‌ دادن به‌جليلي!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟