مشروح اخبار


» در نشست تشریح برنامه های دهه فجر عنوان شد؛ملت تحریم ها را تحمل می کنند؛ چون انقلاب عزت ما را حفظ کرده است



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران است، عنوان کرد: ملت تحریم ها و سختی ها را تحمل می کنند؛ زیرا انقلاب عزت آنها را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز  ،حسین کلانتری گفت:  دولت با تمام توان تلاش می کند تا خدمات شایسته ای به مردم ارائه کند؛ اما فراتر از دولت‌، تقویت نظام اسلامی باید در دستور کار باشد و خدمات نظام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مطرح شود.

وی به طرح‌های عمرانی و صنعتی افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ایام‌الله دهه فجر ۳۸۱ طرح افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۳۰۴ طرح افتتاح و عملیات ساخت ۷۷ پروژه دیگر آغاز می‌شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌ها بود، گفت: اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال ۹۴۴ میلیارد تومان است که با افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها برای ۳ هزار و ۲۸۴ نفر شغل ایجاد می‌شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه عمرانی و اجرایی نمی‌پذیریم پروژه‌ای دو بار کلنگ‌زنی یا قیچی شود مردم از ما انتظار دارند کم فروشی نکنیم.
کلانتری عنوان کرد: یکی از کارهای ممتاز استان وضعیت اکتشافات معدن  بوده که در سال ۹۸ قرار داد ابلاغ شده، در حوزه فرآوری و توسعه کشت گیاهان دارویی ظرفیت‌هایی است که گام‌هایی برداشته است.
کلانتری در پایان به پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۴۷۶ طرح و پروژه داریم که سال ۹۸ مبلغ یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه‌ها اختصاص داده شده که یک هزار و ۵۶ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۳۴۴ میلیارد تومان اعتبارات ملی است.



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1398, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹۰ پروژه کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ زنی 43پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه خبر داد
  • چاروسا تنها بخش بدون افتتاح پروژه در دهه فجر
  • 320 پروژه عمران شهری و روستایی در سطح استان در دست اقدام است/عملیات اجرایی سد تنگ سرخ آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟