مشروح اخبار


» فرماندار ممسني :درگیری های انتخاباتی فرصت‌های گرانبهایی را از مردم و مسئولین شهرستان گرفته است



داوود ایوبی گفت: در کشور ،انتخابات یک فرصت گرانبها برای مشارکت در اداره کشور و فرصت سازی توسعه مناطق است که متاسفانه رفتارها و اخلاق های ناپسند تعداد معدودی در روز انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی برای شهرستان مشکل ایجاد نموده است.

فرماندار ممسنی که در جشن دهه فجر کارگران شهرستان صحبت می‌کرد افزود: چرخش نخبگان، اهتمام همگانی در مشارکت همه جانبه در توسعه شهرستان، ورود نیروهای تازه نفس، افزایش همدلی و همکاری از آثار یک انتخابات سالم و بدون حاشیه است که ضرورت دارد همگان در دوم اسفند ماه به این اصل مهم توجه نمایند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های ممسنی و رستم افزود: درگیری های انتخاباتی بی حاصل باعث تنفر، اختلاف، تشدید طایفه گرایی و منطقه گرایی، عقب‌ماندگی و تأخیر در توسعه شهرستان، عدم استفاده از نیروهای انسانی شایسته، هدررفت انرژی مردمی، اتلاف منابع می‌شود که با هیچ اصل و اساسی سازگار نمی باشد.
ایوبی گفت: درگیر شدن نماینده منتخب، مسئولان سیاسی، امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان و مجازات‌هایی که برای عاملان صادر می شود شکاف اجتماعی عمیقی را ایجاد می‌کند که ترمیم آنها قطعاً زمان‌بر است و لطمات جبران ناپذیری را برای شهرستان به همراه دارد.
 فرماندار ممسنی ضمن تشکر از مردم شهرستان در همراهی با برنامه های دولت تدبیر و امید در شهرستان تصریح نمود:نگاه برخی ها به شهرستان ممسنی سیاسی است و رفتارهای انتخاباتی نیز به این نگاه حاشیه داده است که ما بر آنیم که این نگاه را به اقتصادی تغییر دهیم تا شهرستان از برنامه‌های اقتصادی دولت و نظام بهره بیشتری ببرد.
 وی گفت شما کارگران و فعالان اقتصادی در این مسیر وظیفه بزرگی دارید که انشالله ضمن شرکت در انتخابات دوم اسفندماه و ایجاد شرایط آرام و بدون حاشیه نسبت به تغییر رویکرد موجود فعالانه اقدام نمایید.
 در این جشن باشکوه که جمع کثیری از کارگران و مدیران ادارات شهرستان حضور داشتند چندین برنامه فرهنگی و هنری نیز به اجرا در آمد.



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1398, 07:26



» اخبار مرتبط:

  • با حضور فرماندار ممسنی صورت گرفت: کلنگ زنی نخستین پایگاه انتقال خون شهرستانهای ممسنی و رستم
  • بهره برداری از چندین طرح فرهنگی، اقتصادی در ممسنی
  • فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان ممسنی:طایفه گرایی در شهرستان های ممسنی و رستم ریشه بسیاری از مشکلات و ‏معضلات این دوشهرستان است
  • بازداشت 58 نفر از عاملان درگیری در ممسنی
  • "سیدجواد هاشمی" فرماندارشهرستان" ممسنی" شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟