مشروح اخبار


» حادثه برای یکی از مدافعین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد + عکس



در پی هجوم ویروس کرونا در استان های مختلف کشور، روند سرایت ویروس سیر صعودی داشته بطوریکه روزانه صدها نفر از هموطنان جان خود را از دست می دهند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد،  در راه دفاع از سلامت هموطنان کادر درمانی کشور تلاش بی وقفه ای داشته بطوریکه تعدادی از پزشکان و پرستاران برای نجات بیماران از جان خود گذشتند.
علاوه بر کادر درمانی دیگر نیروهای نظامی و گروه های جهادی برای ضد عفونی کردن سطح معابر از تلاش شبانه روزی  دست نکشید ودر این راه هر حادثه ای را به جان خریدند.
به گزارش راک نیوز، پاسدار حسین احمدی از آن دست نیروهای جوان مدافع سلامت بود که سه شنبه شب در حین تلاش برای حفظ سلامت شهروندان در معابرعمومی شهرباشت دچار حادثه شد و اکنون در بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیمارستان شهید رجایی گچساران  شرایط خاص درمانی را می گذراند.که دعای خیر مردم استان  برای حصول بهبودی می تواند گامی در راه قدرشناسی از تلاش های مدافعین سلامت باشد.

حادثه برای یکی از مدافعین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد + عکس

 



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1399, 05:21



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پزشک
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با فرماندار دیدار کرد
  • رئیس جدید بیمارستان تخصصی مهر برازجان معرفی شد
  • 460 مرکز در کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت و طرح پزشک خانواده طرف قرار داد هستند
  • تاجگردون: طرح تحول سلامت مهمترین خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم است/232 تخت بیمارستانی در شهرستان‌های گچساران و باشت در حال ساخت می باشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟