مشروح اخبار


» روز یکشنبه به مناسبت وداع با آیت الله العظمی ملک حسینی تعطیل اعلام شد



صبح یکشنبه پیکر مطهر این فقیه عالیقدر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پس از انتقال به یاسوج از میدان امام خمینی این شهر به سمت میدان انقلاب تشییع شده و پس از اقامه نماز، در زادگاهش و در جوار حرم مطهر جدش امام زاده قاسم(ع) در پنج کیلومتری شهر یاسوج به خاک سپرده خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه را به مناسبت برگزاری مراسم وداع با آیت الله العظمی ملک حسینی تعطیل اعلام کرد.

به گزارش راک نیوز ،صبح یکشنبه پیکر مطهر این فقیه عالیقدر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پس از انتقال به یاسوج از میدان امام خمینی این شهر به سمت میدان انقلاب تشییع شده و پس از اقامه نماز، در زادگاهش و در جوار حرم مطهر جدش امام زاده قاسم(ع) در پنج کیلومتری شهر یاسوج به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر مطهر این عالم ربانی و مسئول حوزه های علمیه خان، امام علی (ع) و امام صادق (ع)شیراز صبح امروز  با حضور خیل عظیمی از شیفتگان این فقیه عالیقدر از مدرسه خان به سمت حرم مطهر احمد بن موسی شاه چراغ(ع) تشییع شد.

دراین مراسم تعدای از مسئولان استانی حضورداشتند حجت الاسلام خاضع ،سیدقدرت الله حسینی ،غلام محمد زارع نماینده بویراحمد ،حجت الا سلام دانش ،مهندس حبیبی وطاهری،سرهنگ پاسدار انصاری و...
آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد سحرگاه روز جمعه در شیراز و در آستانه عید ولایت مولایش امیرالمومنین علی(ع) دعوت حق را لبیک گفت.



تاریخ انتشار : 13 آبان 1391, 16:10



» اخبار مرتبط:

  • برنامه تشییع حضرت آیت الله ملک حسینی در شهرهای شیراز و یاسوج اعلام شد
  • مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود
  • پیام تشکر بیت آیت الله ملک حسینی از حضور کم نظیر مردم در مراسم تشییع
  • چهلمين روز درگذشت آيت الله ملک حسيني در شيراز
  • جشن‌های عید غدیرخم به نحو شایسته‌ای برگزار شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود