مشروح اخبار


» پیام تشکر بیت آیت الله ملک حسینی از حضور کم نظیر مردم در مراسم تشییع



بیت آیت الله العظمی ملک حسینی در پیامی از حضور پرشور و بی سابقه مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع پیکر مطهر آن فقیه عالیقدر تشکر کرد.

بیت آیت الله العظمی ملک حسینی در پیامی از حضور پرشور و بی سابقه مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع پیکر مطهر آن فقیه عالیقدر تشکر کرد.

در این پیام آمده است: درود خدا بر مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گرم و سبز خویش، برگی زرین در تعظیم از علم و فقاهت و خدمت به ولایت اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی از خود نشان دادند.

تشییع پیکر پاک حضرت آیت الله العظمی ملک حسینی نشان داد، صفا و اخلاص مردم گوهری است که به سادگی به دست نمی آید و به سادگی نمی توان از آن قدرشناسی کرد.

از تمامی عزیزانی که برای برگزاری باشکوه این تشییع تلاش کردند، از جمله سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، صدا و سیما، نهادها و ادارات و استاندار محترم صمیمانه تشکر می نماییم.

در ضمن از اینکه برخی از مردم عزیز به علت تراکم و ازدحام جمعیت در این مراسم به سختی و رنج افتادند و نیز در کنار مرقد امامزاده قاسم(سلام الله علیه) برخی از عزیزان از وداع با پیکر مطهر آن فقید محروم شدند، عذرخواهی می کنیم.

به گزارش  مهر، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته وداعی کم نظیر با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع و تدفین آن عالم جلیل القدر داشتند.



تاریخ انتشار : 16 آبان 1391, 04:23



» اخبار مرتبط:

  • روز یکشنبه به مناسبت وداع با آیت الله العظمی ملک حسینی تعطیل اعلام شد
  • مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود
  • برنامه تشییع حضرت آیت الله ملک حسینی در شهرهای شیراز و یاسوج اعلام شد
  • اربعین آیت‌الله ملک‌حسینی 21 آذر ماه برگزار می‌شود
  • جشن‌های عید غدیرخم به نحو شایسته‌ای برگزار شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟