مشروح اخبار


» ضد عفونی اماکن و ساختمانهای اداری و خدماتی شركت شهركهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد



تمامی اماکن و ساختمان های اداری، خدماتی و رفاهی شرکت شهركها صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا طی چند نوبت ضدعفونی شده است.

روابط عمومی شركت شهركهای صنعتی كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل ستاد مقابله با کرونا بعنوان یکی از نخستین دستگاههای اجرائی و پیشگام در زمینه کنترل بیماری در حیطه تحت مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام نموده است، گفت: کلیه مراجعین و همکاران روزانه جهت کنترل سلامتی و از نظر مشکوک بودن به کرونا رصد می‌شوند.
احسان باقری عنوان کرد: همچنین اطلاع رسانی، تهیه ملزومات و رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا در کارکنان اداری شرکت شهرکهای صنعتی استان و شاغلین واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بصورت مستمر از اسفند ماه سال ۹۸ پایش و لحاظ گردیده است.
وی رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده را در کنترل انتقال ویروس کرونا ضروری دانست و اظهار کرد: امیدواریم با رعایت فاصله و توجه به نکات بهداشتی، بحران کرونا را به سلامت پشت سر بگذاریم.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1399, 08:32



» اخبار مرتبط:

  • بررسی مشكلات شهركها و نواحي صنعتی استان كهگیلویه و بویراحمد در نشست ويدئو كنفراسی
  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد : برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی برای مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی
  • تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوری/ افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بهبهان + آمار جدید
  • اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد / راه اندازی مرکز سی تی اسکن و مرکز ام آر آی تا چند روز آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟