مشروح اخبار


» دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد/تصاویر



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: با حضور استاندار، معاونین دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین استانی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه، عنوان کرد: در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با ۲۹۴ تخت بستری، جهت انجام خدمات گروه های جراحی به دستگاه سی تی اسکن نیاز داشتیم.

وی افزود: در تابستان سال ۹۸ برای دستگاه سی تی اسکن به وزارتخانه درخواست دادیم که با حمایت و رایزنی های وزیر بهداشت، برخی از نمایندگان استان و استاندار محترم توانستیم سی تی اسکن و ام آر آی را به عنوان اولویت اول استان اجرا کنیم و دستگاه سی تی اسکن را در دی ماه سالی که گذشت تحویل گرفتیم.

وی ضمن امیدواری از راه اندازی ام آر آی در آینده نزدیک، اظهار داشت: برای بیماران کرونایی حساسیت سی تی اسکن بیشتر از تست کرونا است و نزدیک به ۹۵ درصد می تواند در تشخیص بیماری کمک کند.

وی گفت: بعد از ریشه کنی بیماری کرونا، از ظرفیت ۱۰۰ درصدی بیمارستان جهت ارائه خدمت به مردم استفاده شده تا از فشار دیگر بیمارستان ها کاسته و با انتقال بعضی از بخش ها به این بیمارستان خدمات با کیفیت مطلوب به مردم ارائه می شود.

دکتر یزدان پناه ضمن تشکر از نیروهای درمانی، بهداشتی، پشتیبانی، خدمات و سایر نیروهای دانشگاه که در طول دو ماه گذشته به صورت شبانه روزی خدمت کرده اند، عنوان کرد: خدمات انجام گرفته منجر به کاهش تعداد بیماران بستری، سرپایی و نبود تقریبی بیمار بدحال در بیمارستان شده است.

وی با اشاره به اینکه امید است روند موجود بهبود پیدا کند، گفت: میزان مرگ و میر در استان 7/2 درصد می باشد که تقریبا یک سوم آمار کشوری باعث افتخار جامعه سلامت استان می باشد.

وی اذعان داشت: امیدواریم هرچه زودتر وضعیت به حالت عادی خود بازگردد تا همه نیروهای ما بتوانند به زندگی عادی خود برگردند و مردم به کسب و کار خود برسند و سلامت خود را تضمین شده بدانند.

وی خاطر نشان کرد: با حمایت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و صنوف طبق پروتکل های وزارت بهداشت به ریشه کنی ویروس می رسیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به نمایندگی از دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: شرکت فعال مسئولانه و آگاهانه مردم در طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شده تا در این عرصه سربلند باشیم.

حسین کلانتری، ضمن تشکر از دکتر یزدان پناه و معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به صورت جهادی و مسئولانه عمل می کنند، افزود: خوشبختانه هر هفته در حوزه سلامت کارهای ارزشمندی از جمله رادیولوژی پرتال، آزمایشگاه ویروس شناسی و سی تی اسکن واقع در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این هفته و در هفته های بعدی ام آر آی، انجام می شود.

دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد/تصاویر

 

دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد/تصاویر

 

دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد/تصاویر

 

دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد/تصاویر

 



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399, 11:27



» اخبار مرتبط:

  • نصب دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج/تصاویر
  • اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد / راه اندازی مرکز سی تی اسکن و مرکز ام آر آی تا چند روز آینده
  • اختصاص 70 میلیارد ریال به بیمارستان های استان/دستاوردهای سفر دکتر یزدان پناه به تهران
  • زایمان سزارین در بیمارستان شهید رجایی گچساران 10 درصد کاهش یافت
  • راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟