مشروح اخبار


» پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا به مناسبت روز معلم



پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا به مناسبت روز معلم

سروان توحید رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا با صدور پیامی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذيل مي باشد:


«بسمه تعالی»

جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفكر ديني ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات بخش آدميان از ظلمت جهل وناداني است.  چنانکه در حديث شريف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ» ، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است و مولای متقیان در وصف آن فرموده اند: " من علمنی حرفاً، صیرنی عبداً".

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزي است و چه بهانه اي نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضي مطهري، براي بزرگداشت مرتبت والاي معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این ميراث داران انبياء الهي و اربابان معرفت باشیم.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفكري انديشمند و فيلسوفي بزرگ ، مجاهدانه در راستاي روشنگری و احياي تفكر ديني گام برداشت و در اين راه مقدس، آماج تير بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستين انقلاب اسلامي جاودانه ساخت .

 

اینجانب در سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب ايران اسلامي، استاد شهيد مطهري و  گراميداشت ياد و خاطره آن شهيد ارزشمند  که مزين به نام روز معلم گردیده ، هفته بزرگداشت مقام معلم را خدمت همه  معلمان و خانواده بزرگ فرهنگيان بخش چاروسا تبريك عرض مي نمايم.
اميدوارم كه به لطف خداوند متعال با تلاش وهمت همه معلمان صبور و بصير اين جزیره کهن و فرهنگي، شاهد شكوفايي هرچه بيشترعلم ، ‌دانش و پرورش دانش آموزان عزيز، نخبه و سرآمد اين خطه از ميهن اسلامي به عنوان آينده سازان ايران اسلامي باشيم .



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1399, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی چاروسا به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز معلم و روز کارگر
  • پیام تبریک مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز معلم
  • شهيد مطهري الگوي کم نظير ايدئولوژي اسلامي بود
  • در خلقت بشر، هیچ اقدامی به اندازه آموختن و دانستن لذت بخش نیست.
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟