مشروح اخبار


» شهيد مطهري الگوي کم نظير ايدئولوژي اسلامي بود



از ديگر خصوصيات شهيد مطهري را مي توان، معلم و استادي دلسوز، مبارزي نستوه و مجاهد، معلم شهيد، متکلم، فيلسوف، اسلام شناس، مفسر قرآن و يکي از نظريه پردازهاي جمهوري اسلامي ايران برشمرد.......

به گزارش راک نیوز از بوشهر :مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در سخناني به مناسبت گراميداشت 12 ارديبهشت سالروز شهادت استاد مطهري اظهار داشت: شهيد مطهري الگويي کم نظير در ايدئولوژي اسلامي بود.
به گزارش روابط‌ عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان بوشهر، حجت الاسلام سيد نورالله موسوي نيا گفت: استاد شهيد مرتضي مطهري از جمله علمايي است كه با وعظ و خطابه، تاليف کتب و مقالات علمي مذهبي در بسط و ترويج ايدئولوژي برتر ديني پيش از انقلاب و هم چنين با مبارزات و مجاهدت هاي فراوان در پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقش خود را به عنوان عالم و متخصص در حوزه ديني و انسان شناسي ايفا کرد. مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر با بيان اين که شهيد مطهري سمبل روشن بيني و روشنفکري اسلامي محسوب مي شود، افزود: ايشان در هر برهه اي از زمان که فضاي غبار آلود فتنه، توطئه و شبهه افکني برپا مي شد با سلاح اصول و روش هاي منطقي و مستدل به ميدان مي آمد و جايي براي سوء استفاده معاندان ديني نمي گذاشت. وي ادامه داد: از ديگر خصوصيات شهيد مطهري را مي توان، معلم و استادي دلسوز، مبارزي نستوه و مجاهد، معلم شهيد، متکلم، فيلسوف، اسلام شناس، مفسر قرآن و يکي از نظريه پردازهاي جمهوري اسلامي ايران برشمرد. حجت الاسلام موسوي نيا در ادامه اضافه کرد: امروز با گذشت سال ها از شهادت ايشان به دست مزدوران گروهک فرقان که تاب تحمل روشنگري هاي ايشان را نداشتد و وي را براي خود تهديد مي دانستند؛ همچنان گفتارهاي اين دانشمند عظماي اسلام نقشه راه مسلمانان و حتي ديگر ملل آزاده جهان به شمار مي رود. اين مقام مسئول تصريح کرد: ابعاد شخصيتي شهيد مطهري هنوز به طور تمام و کمال شناخته نشده و آن گونه شايسته است به نسل امروز انتقال داده نشده است. مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر ادامه داد: در راستاي درک بيشتر ابعاد شخصيتي اين انديشمند برجسته ضروري است مجمعي جهاني به منظور شناخت ابعاد شخصيتي اين گونه عالمان و مجاهدان جهان اسلام جهت آشنايي و درک بيش از بيش جوانان و نسل هاي نو تشکيل شود.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1391, 11:31



» اخبار مرتبط:

  • 22 بهمن سرفصل نويني در تاريخ سياسي ايران اسلامي است
  • مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی بوشهر معارفه می شود
  • نشست مديرکل تبليغات اسلامي با معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر
  • مقابله جدي با خطر انحراف و نفاق در سطح جامعه ضروري است
  • یک دهدشتی سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان تنگستان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟