مشروح اخبار


» مقابله جدي با خطر انحراف و نفاق در سطح جامعه ضروري است



مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در سخناني اظهار داشت: مقابله جدي با خطر انحراف و نفاق در سطح جامعه ضروري است.شهداي گمنام تطهير دهنده ناخالصي‌هاي، اصول‌خواهان شعاري است که با تحريف دست به قيام انحرافي‌گري زده‌اند.

راک نیوز : مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در سخناني اظهار داشت: مقابله جدي با خطر انحراف و نفاق در سطح جامعه ضروري است.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر، حجت الاسلام سيدنورالله موسوي نيا 4 دي 91 گفت: ولايت فقيه همان ولايت خدا بر زمين است که توسط جانشينش هدايت مي‌شود ترنم‌هاي ولايت خواهي ولايت‌پذيري را تنها و تنها از نسيمي مي‌توان عبرت گرفت که هم در لسان و هم در دل و هم در عمل آن را نقش بسته‌اند.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر با ذکر اين مطلب که ولايت يعني زعامت امام و ولايت فقيه يعني زعامت جانشين امام اظهار داشت: از آن هنگام که دشمنان فرهنگ  که سيطره فرهنگ ناب اسلام محمدي را بر تارک جهان و جهانيان به نظاره نشستند و خطر فراگير شدن دموکراسي ديني و آزادي اسلامي را بر قلب مردم دنيا ديدند به دنبال ريشه‌کني ريشه‌هاي مستحکم اين ايدئولوژي پرداختند و تنها چاره کار را مضمحل‌کردن نظام جمهوري اسلام ديدند که با قطع‌کردن دو بال آن يعني شهادت و انتظار به زعم خود پاشنه‌هاي آشيل آن را نابود کنند؛ زيرا که محور، هادي و فاتح جريان‌هاي اسلام خواه و بيداري دموکراسي اسلامي را ولايت فقيه مي‌دانند بنابراين شروع به توطئه و تخريب اين رکن اساسي بيداري اسلامي کردند.

وي با تأکيد بر ضرورت مبارزه و مقابله جدي با خطر انحراف و نفاق در سطح جامعه اضافه کرد: امروز منحرفين و منافقين که با شعار ولايت‌داري و ولايت‌دوستي خود را علمدار جمهوري اسلامي معرفي مي‌کنند با ترويج تئوري تبعيت از ولايت آري، از ولايت فقيه خير؛ سعي در به انحراف کشاندن راه شهداي انقلاب اسلامي کرده‌اند.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر ابراز داشت: شهداي گمنام تطهير دهنده ناخالصي‌هاي، اصول‌خواهان شعاري است که با تحريف دست به قيام انحرافي‌گري زده‌اند.

وي تصريح کرد: امروز شهداي گمنام آمده‌اند که با وجود بي‌نشان، نشان‌دهند که جز راه ولايت فقيه در عرصه ي کنوني صراط مستقيمي نيست. تلألو آرمان خواهي و ولايت پذيريشان از اصولي سرچشمه گرفته که فنا و نابودي در آن راه ندارد و مستمر و مکرر براي حفظ آن وجدان‌هاي غافل و خواب‌زده  را بيدار و روشن مي‌سازند.

حجت‌الاسلام موسوي‌نيا با اشاره به جايگاه رفيع شهداي گمنام و لزوم گراميداشت شأن و منزلت آنان افزود: شهداي گمنام آمده‌اند تا بگويند که عند ربهم يرزقون از آن انسان‌هاي است که خود را در راه عشق جگردارتر از صد مرد نشان داده‌اند؛ آنهم از نوع بي‌نام نشان.



تاریخ انتشار : 5 دی 1391, 23:57



» اخبار مرتبط:

  • پيوستگي هويت شهداي مکتب عاشورا با عنصر ولايت
  • تبليغات اسلامي بوشهر نماد ولايت‌مداري در استان است
  • رسالت اصلي حضرت زينب (س)
  • همگرايي با جبهه ولايت رسالت حضرت زهرا (س) بود
  • ولایت فقیه جبهه سیاسی نیست که عده ای پشت آن مخفی شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟