مشروح اخبار


» 22 بهمن سرفصل نويني در تاريخ سياسي ايران اسلامي است



مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر در آستانه فرا رسيدن يوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن سرفصل نويني در تاريخ سياسي ايران اسلامي است.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر، حجت الاسلام سيدنورالله موسوي‌نيا در سخناني به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: 22 بهمن فقط روز پاياني يك رژيم سياسي و آغاز فعاليت رژيم ديگر نيست؛ بلكه بايد از آن به عنوان سرفصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران و نقطه‌اي عطف در روند مبارزات ملت ايران ياد كرد.

مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر با بيان پيروزي انقلاب اسلامي بيشتر از يک تحول عادي به معجزه شبيه بود، ادامه داد: انقلاب اسلامي با رهبري داهيانه حضرت امام (ره) و جانفشاني شهيدان، عليرغم ناباوري ها و تلاش هايي كه در سطح بين‌‌المللي براي حفظ رژيم شاه و جلوگيري از موفقيت امام‌خميني به عمل آمد، در مرحله نخست مبارزات خويش 22 بهمن 57 پيروز شد.

وي با اشاره به اقتدار حضرت امام (ره) در هدايت انقلاب و نقش بي بديل ايشان در پيشبرد مراحل مختلف انقلاب اسلامي، اظهار داشت: به استثناي ايشان و مردم ولايتمدار ايران اسلامي كه فراتر از تحليل‌هاي معمول، به فرامين حضرت امام (ره) باور قلبي داشتند، نظريه پردازان سياسي و كساني كه در حوادث ايران دخيل بودند، پيروزي انقلاب را غير محتمل عنوان مي کردند؛ اما امام ‌خميني با همان منطقي كه نهضت اسلامي را آغاز كرده بود، در اوج فتنه‌ها و فشارهاي خارجي انقلاب را هدايت كرد و آن را با اراده خويش به دوره سازندگي و ثبات هدايت کرد.

حجت الاسلام موسوي‌نيا اضافه کرد: نهضتي كه امام‌‌خميني پرچمدار و پايه‌گذار آن بود، توانست 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سيماي حقيقي آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنماياند.

مديرکل تبليغات اسلامي استان بوشهر 23 بهمن 91 تاکيد کرد: از آن جا که انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خميني» شناخته شده است؛ نهضتي كه در 22 بهمن 1357 به پيروزي رسيد، امروزه براي بسياري از ملل جهان چراغ راه زندگي است.



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1391, 00:56



» اخبار مرتبط:

  • شهيد مطهري الگوي کم نظير ايدئولوژي اسلامي بود
  • نشست مديرکل تبليغات اسلامي با معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر
  • راهبرد امام جواد (ع) گسترش فرهنگ ناب تشيع در جبهه سياسي و فرهنگي بود
  • موحد:تحريم‌ها هيچ خللي به عزم ملت ايران وارد نمي‌كند
  • تشکيل شوراهاي اسلامي عامل تحكيم پايه هاى انقلاب اسلامي است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟