مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ريال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور ياسوج-اصفهان خبر داد.  

رمانده انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ريال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور ياسوج-اصفهان خبر داد.  

به گزارش راک نیوز به نقل از  خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان خودروی سمند حامل کالای قاچاق را نیز متوقف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسی از آن ۳ هزار و ۷۹۴ قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق که در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
*************************************
کشف بیش از ۲۲۴ هزار نح سیگار قاچاق در محور یاسوج-بابامیدان
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۲۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق از یکدستگاه خودروی ال ۹۰ در محور یاسوج-بابامیدان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله فاتح فر" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای سیگار قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حين انجام ایست و بازرسی در محوریاسوج به بابامیدان به يکدستگاه خودروي ال ۹۰ مشکوک و به آن دستور توقف دادند.
وی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیرهوایی خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۲۲۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.
سرهنگ فاتح فر گفت:کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کردند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خاطرنشان کرد:راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
*************************************
فرمانده انتظامی استان از کشف 115 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور یاسوج –اصفهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری"  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را مشاهده و به آن دستور توقف دادند.
سردار انصاری تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل فرار کرد که پس از هشدارهای مکرر و طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها، خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از آن 115 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط و راننده و سرنشین خودر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1399, 18:14



» اخبار مرتبط:

  • کشف محموله قاچاق در محور ياسوج-اصفهان به ارزش 2 میلیارد ریال
  • کشف کالای قاچاق میلیاردی در "یاسوج"
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در کهگيلويه و بويراحمد
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در محور ياسوج-اصفهان
  • کشف بیش از ۵۹ کیلو تریاک در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟