مشروح اخبار


» معدوم کردن بیش از ۵۰۰ کیلو شیرینی در یاسوج



مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از معدوم کردن بیش از ۵۰۰ کیلو شیرینی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته واحد تولیدی در یاسوج خبر داد.

براتعلی صالحی گفت: در چهار چوب سیاستهای سازمان تعزیرات حکومتی و دفاع از حقوق سلامت شهروندان ، گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات، علوم پزشکی، صمت، جهت نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی در سطح شهرستان مرکز استان برگزار شد.وی اظهار داشت: در این بازرسیها از تعدادی واحد تولیدی بازدید و از یک واحد تولیدی مقدار ۵۰۰ کیلو شیرینی غیر بهداشتی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
صالحی از شهروندان خواست از خرید کالاهای بی نام و نشان و یا فاقد پروانه بهداشتی نیز خودداری کنند، سازمان تعزیرات با واحدهای متخلف برخورد بدون اغماض و با کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند خواهد داشت و به عنوان اخلالگر سلامت جامعه برخورد و اقدامات قانونی صورت می گیرد.صالحی ابراز داشت: سلامت مردم خط قرمز ماست و در حفظ آن هیچ کوتاهی نمی کنیم.

مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: برای واحد متخلف به دلیل استفاده از آرد و شیرینی تاریخ مصرف گذشته در چرخه تولید پرونده تخلفاتی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد و کلیه محصولات این واحد معدوم گردید.



تاریخ انتشار : 17 تیر 1399, 06:58



» اخبار مرتبط:

  • پلمب ۲ واحد کالای پزشکی به علت احتکار و گرانفروشی ماسک در کهگیلویه وبویراحمد
  • مجازات حبس در انتظار اخلالگران سلامت مردم
  • هشدار جدی به داروخانه ها و تجهیزات پزشکی
  • تشدید نظارتهای تعزیرات حکومتی بر بازار کهگیلویه و بویراحمد و برخورد قانونی با محتکران در مبارک ماه رمضان
  • تغییر یکی دیگر از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد/جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟