مشروح اخبار


» هشدار جدی به داروخانه ها و تجهیزات پزشکی



بازدید مشترک دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی در سطح شهر یاسوج انجام شد.

به گزارش راک نیوز، ملک حسینی دادستان مرکز استان گفت: دادستانی، دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی در راستای صیانت از حقوق مردم با کسانی که با اقدامات منفعت طلبانه و سود جویانه در شرایط کنونی سلامت مردم را به مخاطره بیندازد بدون اغماض و به شدت برخورد خواهد کرد.
وی افزود:بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت و با توجه به شرایط موجود ماسک، دستکش، و مواد ضدعفونی کننده از طریق مراکز دولتی توزیع می شود.
صالحی مدیرکل تعزیرات نیزبابیان اینکه در صورت مشاهده تخلف احتکار، گرانفروشی ماسک،مواد ضد عفونی کننده و دستکش به طور جدی برخورد می ‌شود، گفت: به دلیل نیاز مبرم شهروندان به اقلامی از قبیل ماسک ، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، در داروخانه ها و اهمیت نحوه توزیع و عرضه این کالاها به دلیل ویروس کرونا در مراکز بهداشتی، گشت مشترک ایجاد شده و بر این بخش نظارت جدی انجام می شود.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1398, 18:27



» اخبار مرتبط:

  • پلمب ۲ واحد کالای پزشکی به علت احتکار و گرانفروشی ماسک در کهگیلویه وبویراحمد
  • ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان : با تخلفات داروخانه‌ای که اقلام و مواد بهداشتی رااحتکار یا گران‌ می فروشند، به شدت برخورد می‌شود
  • لیست داروخانه‌های توزیع کننده ماسک در شیراز اعلام شد
  • غیربهداشتی ها در ممسنی "کباب " شدند / تعطیلی دوکبابی و یک نانوایی در نورآباد
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: کنترل تمامی مبادی ورودی استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود