مشروح اخبار


» تصویب ۳طرح سرمایه گذاری ممسنی در شورای برنامه ریزی استان فارس



فرماندار ممسنی از تصویب سه طرح سرمایه گذاری و حمایتی شهرستان ممسني در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس خبرداد.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی؛ عصر روز سه شنبه  شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس به ریاست استاندار برگزار که در ان سه طرح سرمایه گذاری و حمایتی شهرستان در صحن طرح و به تصویب اعضای شورا رسید .
فرماندار ممسنی که در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان حضور داشت گفت :تکمیل تاسیسات زیربنایی مجتمع گلخانه ای چم گل با اعمال تشویق ۱۲میلیارد ریالی از محل تبصره ۱۹قانون بودجه به سرمایه گذاران اولین طرحی بود که طرح و به تصویب رسید .
وی افزود :تغییر کاربری اراضی به متراژ ۵۹۷۸مترمربع به مجتمع کارگاهی در پلاک ۲۵اصلی منطقه توتستان نیز که مورد تقاضای اداره صنعت و معدن بود به تصویب اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفت .
طرح مساعدت به صندوق توسعه کشاورزی شهرستان با سرمایه اولیه ۱۰میلیارد ریال با مساعدت دولتی و اورده کشاورزان نیز در این جلسه نهایی که جلسه مجمع عمومی ان طی هفته اتی با حضور مسولان کشوری و استانی برگزار و فعالیت رسمی آن برای حمایت از کشاورزان شروع خواهد شد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی ابراز امیدواری نمود با تصویب این طرح ها و تسریع در اجرای طرح های در حال اجرا در بخش های کشاورزی و صنعتی شاهد تسریع در روند توسعه همه جانبه شهرستان باشیم



تاریخ انتشار : 1 مرداد 1399, 03:25



» اخبار مرتبط:

  • نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی صندوق توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دو شهرستان دنا و مارگون شد.
  • تاسیس ۳ صندوق توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد
  • "ساسان تاجگردون"رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس شد
  • تاجگردون: دولت برای حمایت از بخش خصوصی قانون تهاتر را اجرا کند
  • تاجگردون: تصویب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی تا 10 روز آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟