مشروح اخبار


» در 6 کیلومتری دهدشت و محروم از اینترنت پایدار



این روزها بخش جدانشدنی از زندگی افراد در هرکجای جهان خواسته یا ناخواسته باید بپذیریم که اینترنت و بسترهای تاثیر گذار در انتقال دیتا می باشد.
 

راک نیوز/این روزها بخش جدانشدنی از زندگی افراد در هرکجای جهان خواسته یا ناخواسته باید بپذیریم که اینترنت و بسترهای تاثیر گذار در انتقال دیتا می باشد.


نفوذ اینترنت در خدمات و زندگی شخصی افراد به نقطه ای رسیده که سفارش خرید نان و ابتدایی ترین مایحتاج زندگی را نیز در بر می گیرد. 


دراین شرایط از تاثیر اینترنت ،مردم برخی مناطق شهرستان کهگیلویه مطالبه گری نسبت به پوشش اینترنت را اولویت خود دانسته و تقاضای ترتیب اثر دراین زمینه را دارند.


مردم دو روستای طولیان و دشت مازه براین باور هستند که با توجه به اینکه این منطقه در کمترین فاصله از مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است اما از میزان پوشش اینترنت گلایه مند هستند.


آنها میگویند مسئولان مخابرات در شهرستان پایین بودن ترافیک را دلیل عدم رفع این موضوع می دانند.


اکنون انتظار می رود مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد که طی این مدت برای توسعه نسل های گوناگون اینترنت از هرتلاشی دریغ نکرده و اتفاقا بر جغرافیای مناطق شهرستان کهگیلویه اشراف کافی دارند نسبت به مطالبه به حق مردم دو روستای طولیان و دشت مازه دستوری مبنی بر اقدام عاجل دراین زمینه را صادر کنند تا مردم شاهد برخورداری از اینترنت پرسرعت را در سبد خود ببینند



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1399, 19:37



» اخبار مرتبط:

  • دهستان راک تحت پوشش اینترنت 4G قرار میگیرد
  • قطع و وصل مکرر اینترنت در شهرستان کهگیلویه
  • قطع شدن اینترنت گرجستان به وسیله بیل پیرزن+عکس
  • پهنای باند اینترنت کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد
  • قطع اینترنت در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟