مشروح اخبار


» سعيد مرتضوي وپست مدیرکلی برای همسرش



در حکم صادره از سوي دکتر سعيد مرتضوي آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، تجارب جنابعالي و با عنايت به پيشنهاد معاونت اداري و مالي به موجب اين حکم به سمت مديرکل آموزش و پژوهش منصوب مي‌شويد.

به گزارش راک نیوز به نقل از آفتاب ، سعيد مرتضوي مديرعامل تامين اجتماعي، همسرش دکتر هما فلاح تفتي را به سمت مديرکل آموزش و پژوهش اين سازمان منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومي سازمان تأمين‌اجتماعي، در حکم صادره از سوي دکتر سعيد مرتضوي آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، تجارب جنابعالي و با عنايت به پيشنهاد معاونت اداري و مالي به موجب اين حکم به سمت مديرکل آموزش و پژوهش منصوب مي‌شويد.

باعنايت به اهميت جايگاه آموزش و پژوهش و ضرورت توجه به آموزش کارکنان به منظور رفع نيازهاي تخصصي و حرفه‌اي نيروي انساني در راستاي اعتلاي امور سازمان، انتظار مي‌رود با توکل به خداوند منان و در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) با بهره‌گيري از سرمايه‌هاي انساني متخصص و ارزشمند، اقدامات مبتني بر برنامه‌ريزي متناسب با منشور کاري سازمان و استفاده بهينه از منابع درجهت نيل به اهداف تبيين شده و تحقق دوره‌اي ممتاز و درخشان تلاش نماييد.

انشاءالله خدمت خالصانه و ارزشمند جنابعالي در راستاي وظايف و مسئوليت‌هاي محوله موجبات رضايت حق‌تعالي را فراهم خواهد آورد.

توفيقات روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم



تاریخ انتشار : 28 آبان 1391, 01:07



» اخبار مرتبط:

  • یک دهدشتی سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان تنگستان شد
  • رئيس ديوان عدالت اداري: سعيد مرتضوي از هفته آينده هيچ سمتي در سازمان تامين اجتماعي ندارد
  • مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب منصوب شد
  • امضاي 164 نماينده مجلس پاي تقدير نامه مرتضوي !!!
  • نخستين انتصاب هاي وزارت نفت رقم خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟