مشروح اخبار


» سرپرست بخشداری لنده معرفی شد



سید ناصر رضایی در جلسه تودیع و معارفه بخشدار سابق و جدید لنده با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: مدیریت نیازمند حرکت جمعی و حمایت و پشتیبانی سایر مسئولان و دستگاه‌ها بوده که با همکاری و همیاری دیگران موجبات تحرک و پویایی آن ایجاد می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به خصوصیات کارگزاران نظام اسلامی افزود: مدیران نظام اسلامی باید با اخلاق‌مداری و خدمتگزاری و الگو برداری از زندگی حضرت امیرالمومنین (ع)، منش آن حضرت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

.

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بخشدار سابق لنده گفت: حمیدرضا جمالی در طی چند سال تصدی مسئولیت بخشداری و قبل از آن در کسوت فرهنگی (معلم) خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده که نام او را برای همیشه در اذهان مردم ماندگار کرده است.

 

فرماندار کهگیلویه در ادامه ضمن تبریک به فرزونده یادآور شد: زیرساخت‌های لازم جهت حضور مسئولی جوان و با نشاط، با ایده نو و تازه مهیا بوده فقط انتظار مردم همراهی و همدلی با آنان است.

بخشدار جدید لنده هم در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و با ذکر روایتی مدیریت را امری خطیر، مهم و تعیین کننده خواند و گفت: بخشداری یک مدیریت راهبردی است و نقش برانگیزاننده در ظرفیت‌های بخش دارد.

سید غفار فروزنده تاکید کرد: اگر بخش ما نتواند با مدیریت تحول‌گرا، خود را با تحولات روز هماهنگ کند دیر یا زود به سرنوشت شهرهای فراموش شده مبتلا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: در فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی ایستادگی معنا نداشته و باید با استعانت از آیات الهی سعی در پیشرفت و ترقی جامعه داشت.

فروزنده تاکید کرد: عمر مدیریت‌ها و تاثیرگذاری انسان بسیار کوتاه است ولی باید از این فرصت‌ها به درستی استفاده و در جهت خدمت‌رسانی به مردم همراه با رعایت قانون گام برداشت.

وی با تاکید بر پاسداری از اندیشه‌های امام خمینی (ره) و عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: تلاش در اجرای سیاست‌های اصلی نظام خدمتگزاری مردم مهم‌ترین هدف ما خواهد بود.




تاریخ انتشار : 30 آبان 1391, 00:14



» اخبار مرتبط:

  • سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد
  • آغاز تغییرات سیاسی در بهبهان/بخشدار بخش مرکزی بهبهان معرفی شد
  • استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد
  • بخشدار مرکزی کهگیلویه منصوب شد
  • امام جمعه جدید لنده معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟