مشروح اخبار


» نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:افتخار میکنم بین مردمم و شاهد رفع مشکلات آنها هستم/بیمارستان حق مسلم مردم چرام است و باید زمان از دست رفته باپیگیری های مستمر جبران شود



در روزهای گذشته پیگیری هایی برای سرعت بخشیدن به روند پروژه بیمارستان چرام صورت گرفت

به گزارش راک نیوز ،سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، چرام ، بهمئی و لنده در حاشیه افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی القچین سفلی بیان کرد: در هفته دولت باید خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شوند و طرحی که در چرام افتتاح میشود به نمایندگی از بقیه طرح هاست و امیدواریم مردم از خدمات دولت بهره مند شوند.


حجت الاسلام موحد عنوان کرد : هفته دولت یاد شهیدان باهنر و رجایی که حقیقتا الگوی ایثار و فداکاری هستند را گرامی میداریم و از همه دولت مردان تقاضا دارم قدر مردم را بدانند و گامی بزرگ برای حل مشکلاتشان و برای رفع گرفتاریهایشان برداشته شود .


وی افزود : افتخار میکنم بین این مردمم و شاهد رفع مشکلات آنها هستم ، امیدوارم در وقت نچندان دوری مردم چرام از افتتاح بیمارستان که حق مسلم آنهاست بهره مند شوند.



نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:دیروز پیگیری هایی برای سرعت بخشیدن به روند پروژه بیمارستان چرام صورت گرفت و با توجه به اینکه در چهار سال گذشته قرار بود مراحل تکمیل بیمارستان عملی شود و متاسفانه با آن سرعتی که باید انجام میگرفت ، انجام نگرفت. و باید زمان از دست رفته با پیگیری مستمر جبران شود و مردم شهرستان چرام از نعمتی که حق مسلم آنها بوده در وقت نچندان دوری بهره مند شوند .



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1399, 20:57



» اخبار مرتبط:

  • نماینده کهگیلویه :خروج ازبن بست مواصلاتی خواسته مهم مردم کهگیلویه از هیات دولت است
  • نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس:خبرنگاران زبان گویای مناطق محروم باشند
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 54 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان چرام
  • منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با معاون وزیر بهداشت دیدار کرد
  • به مناسبت هفته دولت 31 طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟