مشروح اخبار


» بهره برداری از 10 طرح عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در بهمئی



همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی و بهره برداری از 10 طرح عمرانی ، اقتصادی در شهرستان بهمئی آغاز شد.

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی و بهره برداری از 10 طرح عمرانی ، اقتصادی در شهرستان بهمئی آغاز شد.


به گزارش راک نیوز ، فرماندار بهمئی ، در مراسم بهره برداري و آغاز به کار این طرح ها ، گفت : 8 طرح عمرانی با اعتبار 203 ميليارد و 500 ميليون ريال در این شهرستان بهره برداري و دو طرح با اعتبار 65 ميليارد ريال نيز کلنگ زنی شد.


حکمت الله سنایی گفت: برای اجرا و كلنگ زني این تعداد طرح بالغ بر ۲۶۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملي و استانی هزینه شده است.


وی با اشاره به اينكه ، با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 22 نفر در اين شهرستان فراهم می شود افزود : 3 واحد گلخانه ای در منطقه قلات ، مجتمع و واحد پرورش ماهی ، کانال های آبیاری جهاد کشاورزی ، جاده بین مزارع شهرستان ، تامین آب منطقه عشایری پشت کوه ملا طهماسب ، مدرسه شهید حُججی شهر لیکک در 2 طبقه در اين شهرستان به بهره برداری رسید.


فرماندار بهمئی احداث ساختمان اداره اُمور آب شهرستان و کلنگ زنی فاز دوم سد ایلی آباد را از مهمترین طرح هایی برشمرد که از امروز عملیات اجرائی آنها آغاز شد. ( کلنگ زنی شد).



معاون هماهنگی اُمور عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد در مراسم بهره برداري از اين طرح ها، با اشاره به اینکه 271 طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود كه از این تعداد 242 طرح در بخش عمرانی است گفت : اعتبار اختصاص یافته به این طرح ها بیش از 100 میلیارد تومان مي باشد كه با بهره برداری ازاین طرح ها ، در مجموع چهار هزار شغل در استان ایجاد می شود.


عزیز فیلی با بیان اینکه با افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها در مجموع چهار هزار شغل در استان ایجاد می شود و امسال نسبت به میانگین رشد اعتبارات ابلاغی ، ۱۵ درصد افزایش اعتبار داشتیم افزود : دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت‌ها، ایجاد اشتغال جوانان و توسعه همه‌جانبه استان صرف خواهد کرد که در این راستا ، تاکنون طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنیِ مهمی در هفته دولت به مردم ارائه شده است.


وی با اشاره به اینکه ، طرح های استانی در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی ، کشاورزی، راه های ارتباطی، ورزش، توسعه شهری و طرح های هادی روستاها در استان از جمله شهرستان بهمئي افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد گفت : با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان بهمئی، به همراه اشتغال زایی مناسب فراهم خواهد شد.


 نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح‌های شهرستان بهمئی ، بر تسریع در روند احداث و تکمیل دیگر طرح های عمرانی بهمئی به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و توسعه و پیشرفت این شهرستان در حوزه های مختلف تاکید کرد و با اشاره به اینکه ، تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی‌ منسجم و اصولی ،گامهای مهم ، زیربنایی و اساسی برای توسعه شهرستان ، رفع محرومیت‌ها ، حل مشکلات مردم و غلبه بر مشکلات و چالشها برداشته شود گفت : طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی، اعتبارات خوبی داشتند و قطعاً برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تاثیر گذار هستند.


حجت الاسلام سید محمد موحد با بیان اینکه ، طرح های شهرستان بهمئی ، در بخش کشاورزی ، آموزش و پرورش ، عمران ، طرح های اداره اُمور آب در زمینه سد سازی ، تامین آب شرب عشایر می باشد که برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از 203 ميليارد و 500 ميليون ريال هزینه شده است افزود : شعار جهش تولید ، مورد تاکید و نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، مسئولیت ما را در مقابل خدمت به مردم سنگین تر کرده است و باید برای کسب رضای الهی ، مردم و نظام ، خدمتی ماندگار و جاودانه ارائه دهیم تا خدمات نظام وانقلاب جاوید و ماندگار شود. 


وی از مسئولان خواست تا برای توسعه شهرستان بهمئی و به منظور رفع مشکلات درصدد تحقق کارهای اصولی و اجرای طرح های عمومی باشند گفت : رفع موانع از جمله بیکاری و ایجاد اشتغال نیازمند وحدت ، همدلی و هماهنگی مسئولان و مدیریت افراد است.


 نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اشاره به اینکه ، با اقدامات کارشناسی شده در حوزه نیرو ، از مدیرعامل شرکت برق خوزستان خواسته شد که مشکلات و موانع طرح برق رسانی به شهرستان بهمئی در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و برطرف شود گفت : در لحظه لحظه این اتفاقات در کنار مردم شهرستان بهمئی خواهم بود و فریاد مشکلات آنها را به گوش همه خواهم رساند چون خواسته های مردم آرمان های اصلی نظام هستند.



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1399, 12:39



» اخبار مرتبط:

  • بهره برداری از ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی در لنده
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • به مناسبت هفته دولت 31 طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد
  • معاون استاندار: مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد با عبور از حاشیه‌ها میسر است
  • آغاز کلنگ زنی و افتتاح 352 طرح در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟