مشروح اخبار


» امدادرسانی به اتوبوس در برف مانده محور یاسوج یزد




وی از امدادرسانی به تعداد چهار نفر از کوهنوردان که برای آن‌ها در ارتفاعات دنا مشکل ایجاد شده بود سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه با امدادرسانی به موقع این کوهنوردان نیز نجات پیدا کردند و هیچ مشکلی برای آن‌ها پیش نیامد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هیچ‌گونه بحران ناشی از بارندگی در استان گزارش نشده است از امدادرسانی به اتوبوس در برف مانده محور یاسوج به یزد و نجات کوهنوردان دنایی خبر داد.

به گزارش فارس، سید حسین صابری اظهار داشت: بارندگی در سطح استان به صورت یکنواخت در همه شهرها و مناطق اعم از مناطق سردسیری و گرمسیری در حال حاضر گزارش شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مناطق سردسیری همراه با بارش برف بوده و در مناطق گرمسیری نیز باران را گزارش کرده‌اند و مشکل خاصی تاکنون پیش نیامده و از این حیث می‌توان گفت اکنون با هیچ‌گونه بحرانی رو‌به‌رو نیستیم.

صابری گفت: در برخی جاها آبگرفتگی وجود دارد و در مناطق سردسیر و در روستاها و در برخی از مناطق به خصوص در مارگون و لوداب ارتباط برخی از روستاها قطع شده که راهداری و عوامل دیگر در حال فعالیت برای بازگشایی هستند.

صابری به در راه ماندن اتوبوسی در محور کاکان اشاره کرد و گفت: به علت بارش شدید برف این اتوبوس که به سمت یزد در حال حرکت بود و در راه متوقف شده بود با همت تلاشگران هلال‌احمر مسافران آن به یاسوج انتقال داده شدند و از این حیث نیز مشکلی پیش نیامد.

وی از امدادرسانی به تعداد چهار نفر از کوهنوردان که برای آن‌ها در ارتفاعات دنا مشکل ایجاد شده بود سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه با امدادرسانی به موقع این کوهنوردان نیز نجات پیدا کردند و هیچ مشکلی برای آن‌ها پیش نیامد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعامل خوب میان دستگاه‌های امدادرسان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های مربوطه با یکدیگر همکاری خوبی دارند که باید از زحمات همه آن‌ها به ویژه پلیس‌ راه قدردانی کنیم.

وی افزود: در همه طول شبانه‌روز به صورت کامل اخبار حوادث به خصوص بارندگی‌ها را رصد می‌کنم و دستورات لازم را بر حسب شرایط و موقعیت برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم برای مسئولان صادر می‌کنیم.



تاریخ انتشار : 7 آذر 1391, 00:02



» اخبار مرتبط:

  • بارش يك متر برف در برخي مناطق كهگيلويه و بويراحمد
  • مسیرهای روستایی لوداب و مارگون مسدود شد
  • بارش سنگين برف و تعطيلي مدارس کهگيلويه و بويراحمد
  • قطع برق در بهمئی /آمادگی ستادبحران در کهگیلویه
  • استانداری که راننده لودر شد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟