مشروح اخبار


» مسیرهای روستایی لوداب و مارگون مسدود شد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیرهای ارتباطی روستایی در مناطق سرد سیری لوداب و مارگون بر اثر بارش برف مسدود است، ولی راهداران در حال تلاش برای بازگشایی همه محورهای ارتباطی در این استان هستند.

راک نیوز : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیرهای ارتباطی روستایی در مناطق سرد سیری لوداب و مارگون بر اثر بارش برف مسدود است، ولی راهداران در حال تلاش برای بازگشایی همه محورهای ارتباطی در این استان هستند. alt

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید حسین صابری امروز در یاسوج اظهار کرد: بر اثر بارندگی‌های چند روز گذشته به ویژه بارش برف امروز بسیاری از نقاط شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آب‌گرفتگی شده، ولی تاکنون هیچ گزارشی از وارد آمدن خسارات جانی و عمده گزارش نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان بارش‌ها و نزول رحمت الهی را به حدی دانست که آبگرفتگی‌های اخیر بسیار طبیعی است و امیدواریم تا پایان بارش‌ها هیچ خسارت عمده‌ای گزارش نشود.

وی با بیان اینکه همکاری مردم در همه بخش‌ها بسیار خوب بوده است، افزود: یکی از عوامل مدیریت بهتر مسئولان در بارندگی‌های امروز همکاری مردم و شهروندان بوده است.

صابری تصریح کرد: مسیرهای ارتباطی روستاهای لوداب و مارگون و دیگر مناطق سرد سیری در حال حاضر مسدود شده، ولی تلاش راهداران برای گشایش این محورها ادامه دارد.

این مسئول ادارات خدمات‌رسان را پای کار خواند و گفت:‌ حوزه راه و شهرسازی، پلیس راه و معاونت عمرانی استانداری با جدیت هر چه تمام‌تر در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از همشهریان می‌خواهم که حتی‌الامکان از سفرهای غیر ضروری طی امروز و فردا خودداری کنند و در صورت مسافرت، حتما از وسایل گرمایشی و ایمنی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی این استان، فردا نیز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود، ابراز داشت: از مردم می‌خواهیم که نهایت همکاری را با نیروهای امدادرسان و خدمات رسان داشته باشند تا شاهد کمترین خسارت‌ها در بارش‌های اخیر باشیم.

صابری در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان خسارت‌های اخیر عنوان کرد: تاکنون هیچ گزارشی از وجود خسارت دریافت نکردیم، ولی بدن شک در حین بارندگی اعلام برآورد خسارت وجود ندارد که به محض پایان بارش‌ها این آمار به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول همچنین در مورد تعطیلی مدارس متذکر شد: مقاطع ابتدایی شیفت صبح در شهرستان‌های این استان به جز دو بخش چاروسا و دیشموک تعطیل است و تصمیم‌گیری در خصوص سایر مقاطع فردا صبح قبل از شروع کلاس‌های درس از طریق رسانه‌ها به دانش‌آموزان و والدین آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین میزان بارش‌های اخیر این استان را بیش از 170 میلی‌متر خواند



تاریخ انتشار : 7 آذر 1391, 10:52



» اخبار مرتبط:

  • بارش يك متر برف در برخي مناطق كهگيلويه و بويراحمد
  • مدارس بخش‌های دیشموک و مارگون تعطیل شد
  • مدارس چند منطقه برفگیر کهگیلویه وبویراحمدروزسه شنبه تعطیل اعلام شد
  • بارش سنگين برف و تعطيلي مدارس کهگيلويه و بويراحمد
  • امدادرسانی به اتوبوس در برف مانده محور یاسوج یزد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟