مشروح اخبار


» بارش يك متر برف در برخي مناطق كهگيلويه و بويراحمد



هم اکنون برخی از محورهای روستایی در 2 بخش لوداب و مارگون ، زیلایی ،سیلاب و کلوار در شهرستان بویراحمد، دیشموک ،آجم در شهرستان کهگیلویه و سرفاریاب در شهرستان چرام مسدود شده‌اند و راهداران استان در تلاش هستند این...

ارتفاع برف در برخی مناطق کهگیلویه و بویر احمد به یک متر رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : در برخی مناطق استان از جمله سیلاب و کلوار ، شبلیز در شهرستان بویراحمد و کوه سیاه از توابع شهرستان کهگیلویه ارتفاع برف به یک متر رسیده است و امکان بازگشایی به سرعت محورهای روستایی وجود ندارد ، اما در تلاشیم با وجود کوهستانی بودن مناطق تا اواخر وقت امشب بازگشایی شوند.
آقای امیدی‌پور افزود: هم اکنون برخی از محورهای روستایی در 2 بخش لوداب و مارگون ، زیلایی ،سیلاب و کلوار در شهرستان بویراحمد، دیشموک ،آجم در شهرستان کهگیلویه و سرفاریاب در شهرستان چرام مسدود شده‌اند و راهداران استان در تلاش هستند این محورها را هرچه سریع‌تر بازگشایی کنند .
وی گفت : تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها انجام می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اثر بارندگی‌های اخیر در برخی نقاط استان به اراضی کشاورزی که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند خساراتی وارد شده است افزود : بخشی از محصول ذرت روستای خیرآباد در شهرستان گچساران بر اثر بارش تگرگ خسارات دید .
آقای امیدی پور همچنین گفت : قطعی برق نیز به صورت مقطعی در شهرهای یاسوج، سی‌سخت، مارگون و قطع مقطعی آب آشامیدنی در برخی از روستاهای استان وجود داشت که با تلاش اداره برق و آب استان و شهرستان‌ها این مشکلات رفع شدند.
وی افزود : از دیروز تاکنون ستاد بحران استان و سایر شهرستان‌ها در آماده باش کامل بوده‌اند، هماهنگی خوبی نیز بین دستگاه‌ها وجود دارد و خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در هیچ نقطه‌ای از استان گزارش نشده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 76 میلی متر و در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا 90 میلی‌متر بارندگی ثبت شده است .
آقای امیدی‌پور افزود : یک دستگاه اتوبوس حامل 40 زائر نورآباد استان فارس نیز که از مشهد مقدس در حال برگشت بودند و در 10 کیلومتری بعد از مرز استان گرفتار برف شده بودند ، با حضور نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداران استان کهگیلویه و بویر انحمد نجات یافتند و بعد از استراحت و انتقال به یاسوج ، راهی شهر خود شدند.



تاریخ انتشار : 7 آذر 1391, 23:07



» اخبار مرتبط:

  • مسیرهای روستایی لوداب و مارگون مسدود شد
  • قطع راه ارتباطی 13 روستای لنده/واژگونی یک خودرو بر اثر سیلاب
  • امدادرسانی به اتوبوس در برف مانده محور یاسوج یزد
  • شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • دمای هوا در یاسوج به دو درجه سانتیگراد زیر صفر رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟