مشروح اخبار


» تکذیب ادعایی که یک لحظه هم دوام نیاورد/ پرکارترین روز معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران



شایعه پدیده‌ای اجتماعی و روانی است که به بیان مسائل پوچ و بی اساس و نشر و گسترش آنها می‌انجامد

.
اگربستر شایعه فراهم باشد تبعات انتشار اخبار دروغین و شایعات گاهی جبران ناپذیرخواهد بودو زیان‌هایی را در بر دارد و موجب ترویج فضای نا امنی و بی اعتمادی در جامعه می‌شود.
شایعه خانه نشینی پرکارترین معاونت گمرک ایران از آن دست شایعاتی بود که شایعه از دهان شایعه سازان بیرون نیامده بود که تکذیب شد.

" خانه‌نشینی ارونقی، معاون گمرک" شایعه ای بود که بانی آن برای تکثیر و ترویج خط باریکی که فرسنگ ها از واقعیت فاصله داشت ، در تشریح آن آمده بود: 
ناهماهنگی در گمرک ایران تا حدی افزایش یافته که کشمکشها تا سطح معاون گمرک و قهر خود خواسته وی، تشدید شده است.
به هر حال با توجه به اینکه در سال پایانی دولت قرار داریم و از طرف دیگر تداوم فشار خارجی ناشی از تحریمهای اقتصادی، در سازمانی مثل گمرک ایران به عنوان مرزبان اقتصادی انتظار این است که هماهنگیها در جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم افزایش یابد نه اینکه در این بزنگاه تاریخی شاهد کشمشهای نا به جا و ‌دخالتهای غیر تخصصی باشیم.
به گزارش راک نیوز، معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران در واکنش به این ادعای کاذب در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از محل کار خود نوشت.
امروز اتفاقاً یکی از پرکارترین روزهای کاری من در گمرک بود؛ دو جلسه تخصصی ، مذاکره با چند سازمان درخصوص بخشنامه ها و دستورالعمل های گمرک و ... که تا ساعت ۱۵ ادامه یافت و بعد از بررسی موضوعات دیگر کاری از ساعت ۱۶:۴۵ پذیرای مراجعین در میز خدمت بودم که تا ساعت ۱۸:۳۰ بطول انجامید. امروز ۳۱ نفر مراجعه کننده اسم نوشته بودند که ۲۶ نفر حضور داشتند و تا آخرین نفر هم رسیدگی شد.
احتمالاً در بعضی کانال ها بصورت سهوی مواردی درخصوص اینجانب مطرح شده، که صحت ندارد. نه قهر کرده ام و نه خانه نشین شده ام؛ در شرایط حاضر با جدیت به انجام امور محوله مشغولم.

از اینکه با تماس های تلفنی خود ابراز نگرانی کردید- و حتی مراجعین میز خدمت دیدند که مدام با موبایل من تماس گرفته می شد- مثل همیشه از لطف و محبت شما سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم مشکلی از مشکلات موجود در چرخه پیچیده تجارت خارجی را مرتفع نمایم.
این تصاویر هم مربوط به ساعت ۲۰:۱۰ امشب ، دفتر کارم هست که آقای سعیدی عزیز، هم بصورت ناگهانی و هم با اطلاع من تهیه و برای من ارسال کردند.

تکذیب ادعایی که یک لحظه هم دوام نیاورد/ پرکارترین روز معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران

 



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1399, 22:02



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست معاونت واردات گمرک ایران منصوب
  • انتصاب سرپرست جدید مرکز واردات گمرک ایران
  • تغییرات مدیریتی در گمرک به خرمشهر رسید/سرپرست جدید گمرک خرمشهرمنصوب شد
  • انتصاب جدید در گمرک ایران ؛ نائب رئیس کمیسیون تجدیدنظر گمرکی منصوب شد
  • برای حمایت از تولید درب گمرک بر روی شما باز است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود