مشروح اخبار


» سخنان طوفانی یک نماینده اسبق مجلس در ستاد محسن رضایی در کهگیلویهوبویراحمد؛ مگر چند سید خراسانی داریم؟ / سال ۷۶ همه می گفتند ناطق نوری قبول می شود اما اتفاق دیگری افتاد



عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در جمع حامیان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به تشریح خط مشی رضایی برای دولت آینده پرداخت

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری در ستاد انتخاباتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از محسن رضایی بعنوان گزینه اصلح برای ریاست جمهوری نام برد.

وی با احترام به عملکرد شورای نگهبان تلویحا از عدم تایید صلاحیت پزشکیان گفت : من پشت سر وی نماز می خوانم و حافظ نهج‌البلاغه است.
نماینده اسبق مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: کسانیکه جنگ را دیده اند می‌دانند محسن چه کسی است و نسل های بعداز سال ۶۸ شناخت درستی از این فرمانده نترس و آگاه از آینده ندارند.
اوبابیان اینکه محسن رضایی در طول جنگ سرداران زیادی را تربیت کرده است ،افزود: آقای رضایی وقتی جنگ تحمیلی به پایان رسید پیش بینی کرده بود جنگ بعدی ما غرب جنگ اقتصادی خواهد بود. 
نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انحصارگرایی از وعده محسن رضایی در توزیع قدرت در تمامی استان ها خبرداد وگفت : در نشست با شوراهای راهبردی گفته شده که در دولت آینده ۱۰ نفراز نخبگان کهگیلویه وبویراحمد در جایگاه وزیر ،معاون وزیر و مدیرکل کشوری معرفی می شوند و سهمیه هر استان ۱۰ نفر تعیین شده است. 
بزرگواری به اصولگرایان طعنه زد وگفت تا دیروز برای انتخابات محلی با گل و شیرینی به خانه اصلاح‌طلبان می رفتند حالا اگراصلاحاتی ها خواستند به رضایی رای بدهند می گویند" هی های هی هوی " آقای محسن رضایی در مرکز با اصلاح‌طلبان نشست برگزار کردند.
نماینده اسبق گفت: اگر اصلاح طلبان بخواهند به ندای رهبر لبیک بگویند رای بدهند و رای به اصلح که حاج محسن است ،دست همه آنها را می بوسیم
حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری گفت: افتخار ما این است که برای ما رزمندگان و جانبازان الگوحاج محسن است ،آنوقت برویم دنبال کسی که ۸سال که جنگ بوده حتی یکروز در هوای جبهه وجنگ نفس نکشیدند.
رزمندگان و خانواده های شهدا الان باید زیر علم حاج محسن باشند.
آنوقت ما را توجیح می کنند "سید خراسانی "من نمی دانم مگر ما چند سید خراسانی داریم؟ 
حجت‌الاسلام بزرگواری گفت: من از احدی نمی ترسم در مجلس هم گفتم از کسی ترسی ندارم
وی گفت : بعصی ها می گویند رهبری به فلان کس چراغ سبز نشان داده، اینها توهین به رهبری است وباید تو دهن اینها زد.
نماینده اسبق مردم با اشاره به صحبت های رضایی که گفت من زدم به اروند و هرکس دو دل هست جدا شود،افزود: شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان دم انتخابات که میشه اسم ها را عوض می‌کنند، یکروز می شود جمنا یکروز شانا ویکروز بانا
خودشان را نیروهای انقلاب می دانند، دیگه ما انقلابی نیستیم ،اما فردا ببینید دنبال ماها می گردید



تاریخ انتشار : 13 خرداد 1400, 23:27



» اخبار مرتبط:

  • رئیس ستاد مرکزی «محسن رضایی» در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • رضایی تاکنون با لاریجانی و قالیباف جلسه انتخاباتی نداشته
  • آقامحسن، مهمان نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان گچساران +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟