مشروح اخبار


» حل مشکل ارز در دوره احمدی‌نژاد بعید است



روزنامه خراسان در شماره دیروز خود در مصاحبه‌ای با احمد توکلی به نقل از وی نوشت: در بازار ارز به شدت نسبت به دولت بي‌اعتمادي وجود دارد. راه‌حل اصلي ماجرا احياي اعتماد از دست رفته است که راه‌حل سياسي است نه اقتصادي. با ادامه صدارت آقاي احمدي‌نژاد اين کار اگر نگويم ناممکن لااقل بعيد است من به اين آقايان گفتم مردم به شما اعتماد ندارند، استعفا دهيد و برويد. گوش نکردند.

 

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: براي حفظ ثبات سياسي ما ترجيح مي‌دهيم آقاي احمدي‌نژاد را تا پايان دوره تحمل کنيم. اين به مصلحت کشور است البته اگر خودش بگذارد. ولي بدانيد حل کردن مشکل ارز با اين وضعيت سخت است.
وی افزود: تعويض رييس‌جمهور در فاصله چند ماه تا پايان دوره حتما نشانه بي‌ثباتي است و اين را شما بهتر از من واقف هستيد. به اضافه اينکه آقاي احمدي‌نژاد پول نقد مي‌دهد. کدام سياست‌مدار چنين کاري مي‌کند. ايشان در کرمانشاه گفت من پول نفت را جوري تقسيم مي‌کنم که تا ۱۰۰سال کسي نتواند تغييرش دهد. همين ۴۵هزار و ۵۰۰تومان را از نظر سياسي چه کسي مي‌تواند به راحتي حذف کند؟ اگر ۱۰۰هزار تومان به اين مبلغ اضافه کند چگونه مي‌توان با وي مخالفت کرد. توکلی همچنین گفت: مجلس گرفتار آسيب‌هاي جدي است. برخي وقتي مي‌گويند تعامل، منظورشان معامله است. برخي تعامل مي‌کنند و برخي معامله. برخي به شدت کم قيمت هستندو برخي قيمتشان را کسي جز خدا نمي‌داند. برخي در حدي قيمتشان پايين است که به يک دفتر پيشخوان خدمات دولت براي فرزندشان رضايت مي‌دهند. از اين دسته افراد در مجلس داريم. گاهي اوقات با يک سفر خارجي راي درست مي‌شود. با تغيير رييس اداره آموزش و پرورش راي درست مي‌شود و اين خيلي سخيف و بد است.




تاریخ انتشار : 19 آذر 1391, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • احمدي نژاد به دنبال تسويه حساب سياسي است
  • آغاز افشاگري اصولگرايان عليه احمدي نژاد
  • آقاي احمدي‌نژاد شما رئيس‌جمهور کشور هستيد!
  • تحليل خاتمي درباره پايان دوره رياست جمهوري احمدي نژاد
  • چرا از احمدي‌نژاد انتقاد نکنيم؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟