مشروح اخبار


» پیام‌تبریک فرمانده سپاه گچساران به مناسبت هفته قوه قضاییه



سرهنگ پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران در پيامي فرارسيدن هفته قوه قضاييه را به تمامي مسوولان و دست اندركاران امر قضاوت تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش راک نیوز متن پيام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران به اين شرح است:
هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضایی کشور اسلامیمان، به ویژه تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره عروج ملکوتی آیت الله دکتر بهشتی، یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی در این عرصه و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری، به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی، مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف ایران، کسب رضایت خداوند متعال و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مردم شریف شهرستان گچساران و همه تلاش گران و کارکنان تلاشگر این قوه، تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به ملت شریف و قدر شناس را مسئلت می نمایم.
از یکم تا هفتم تیر ماه که سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب است با عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است.

 



تاریخ انتشار : 2 تیر 1400, 12:38



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه
  • پیام تبریک مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه
  • پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی چاروسا به مناسبت هفته قوه قضاییه
  • مهمترین سرمایه قوه قضاییه اعتماد مردم است.
  • پیام نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت حادثه هفتم تیر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟