مشروح اخبار


» سردار اشتری در دیدار با خانواده شهید کهگیلویه و بویراحمدی :دیدار خانواده شهدا روحیه دفاع از کشور را تقویت می کند



فرمانده نیروی انتظامی در دیدارباخانواده شهید "مقداد بویر" گفت : دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت مداری و دفاع از کشور را تقویت می کند.

فرمانده نیروی انتظامی در دیدارباخانواده شهید "مقداد بویر" گفت : دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت مداری و دفاع از کشور را تقویت می کند.

به گزارش  راک نیوز به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار" حسین اشتری" در دیدار با خانواده معظم شهيد سرگرد" مقداد بویر" با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند،اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.
سردار اشتری با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا همچنین روحیه خدمتگزاری را در جامعه دوچندان می کند،یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تا زمانی که این روحیه نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.
وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت ، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر روحیه ایثار و شهادت است.
فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: این دیدار ها موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.
گفتنی است شهید"مقداد بویر" درتاریخ ۹۹/۷/۵ در درگیری با اشرار در استان خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد



تاریخ انتشار : 2 تیر 1400, 16:58



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به دیدار خانواده شهدا و جانبازان رفت+تصاویر
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده‌های شهیدان قدمی و حسن زاده: زنده نگه داشتن یاد شهدا رسالت اصلی ما است/خدمت صادقانه به مردم مهم ترین میراث شهداست
  • با حضور مسئولان صورت گرفت: دیدار با خانواده های شهیدان دیورخش و مژه از شهدای مبارزه با مواد مخدر
  • رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:استقامت آزادگان در دوران دفاع مقدس سبب سربلندی ملت ایران شد
  • یادواره 91 شهید باشت با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلای این شهر برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟