مشروح اخبار


» رمال و دعانویس فضای مجازی در گچساران دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با دادن وعده‌های دروغین مبالغی هنگفت به دست آورده بود.


به گزارش راک نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت:  در پی دریافت خبرهایی مبنی بر اینکه فردی رمال و فالگیر در فضای مجازی، پس از جلب اعتماد و سو استفاده از سادگی قربانیان با دادن وعده های دروغین و امید واهی با دریافت مبالغی هنگفت، اقدام به کلاهبرداری از افراد می کند، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی های اولیه و تحقیقات مقدماتی  توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان، مشخص گردید شخص مذکور با درج آگهی تحت عنوان فالگیری و دعا نویسی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و با ادعای برطرف کردن مشکلات مردم با آنها ارتباط و پس از واریز وجه به حساب وی از شهروندان کلاهبرداری می نماید.
این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی های  اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.
سرهنگ موسوی گفت: شهروندان به این‌گونه تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند زیرا اکثر این موارد به قصد کلاهبرداری بوده و ممکن است مخاطرات جدی به افراد وارد کند.

 



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1400, 12:22



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری عامل گرداننده کانال صیغه یابی در تلگرام در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری عامل فروش اقلام دارویی غیر مجاز در اینستاگرام در یاسوج
  • اخاذی خلبان قلابی از دختران جوان دربوشهر
  • شناسایی و دستگیری فروشنده رسیدهای جعلی بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟