مشروح اخبار


» اثبات می‌کنم این دولت پاک‌ترین دولت است



طرح تغییر واحد پول ملی آماده است/ اثبات می‌کنم این دولت پاک‌ترین دولت است

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه تغییر واحد پول ملی آماده است، گفت: تنها راه دور زدن تحریم‌ها و فشارهای دشمن، هدفمندی یارانه‌هاست.

خبرگزاری فارس: طرح تغییر واحد پول ملی آماده است/ اثبات می‌کنم این دولت پاک‌ترین دولت است
-------------------------------

 

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت دومین سالروز اجرایی قانون هدفمند سازی یارانه‌ها که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد،با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه‌ها و طرح تحول اقتصادی یک کار بزرگ در کشور محسوب می‌شود، گفت: فکر نمی‌کنم از بین متخصصان و سایر مسئولان کسی در ایران باشد که اعتقادی به ضرورت تحولات اساسی در اقتصاد نداشته باشد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه طرح تحول اقتصادی در 7 محور تهیه شده که شامل هدفمندی،‌گمرک،‌مالیات،‌بخش بانک‌ها و همچنین تولید و توزیع است اظهار داشت: طرح نظام بانکی که جزو سخت‌ترین طرح‌های تحول اقتصادی محسوب می‌شود تمام شده است و  هم اکنون قانون مالیات‌ها را در دست اجرا داریم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه طرح تغیر واحد پول ملی آماده است، گفت: تنها منتظر هستیم که اوضاع به ثبات برسد تا این طرح را اجرا کنیم.
رئیس جمهور ادامه داد:‌ این دولت‌ پاک‌ترین دولت در تاریخ اخیر کشور است و من این را ثابت می کنم. الان ما باید کشور را بسازیم و ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. دولت نوکر ملت است و از بالا رفتن ارباب خود خوشحال می‌شود.




تاریخ انتشار : 29 آذر 1391, 20:47



» اخبار مرتبط:

  • یارانه هر نفر 250 هزار تومان می‌شد
  • بگذاريد كار هدفمندي را تمام كنيم
  • 3 خبر داغ یارانه ای دولت روحانی
  • زمان پرداخت کمک ۲۰۰هزارتومانی دولت اعلام شد
  • عقب نشینی مجلس پس از هشدار رییس جمهور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟