مشروح اخبار


» واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به فرمان علمی رهبر معظم انقلاب



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نسبت به فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان علمی کشور و اشاره معظم له نسبت به آینده سازی هوش مصنوعی و لزوم دستیابی ایران به جمع 10 رتبه برتر جهان در این حوزه واکنش نشان داد.

به گزارش راک نیوز؛نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نسبت به فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان علمی کشور و اشاره معظم له نسبت به آینده سازی هوش مصنوعی و لزوم دستیابی ایران به جمع 10 رتبه برتر جهان در این حوزه واکنش نشان داد.



سید محمد موحد در صفحه توییتر خود نوشت : سیستم های خبره ،بینایی ماشین ،پردازش زبان طبیعی،داده کاوی و رباتیک سر فصل های توسعه نوین و فناورپایه مبتنی بر هوش مصنوعی ایران اسلامیست.


فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت و لزوم ارتقا رتبه هوش مصنوعی کشور مدبرانه و عالمانه و عمل به آن وظیفه تمامی ارکان حاکميتیست.




لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان علمی کشور از «هوش مصنوعی» به‌عنوان یک مسئله مهم و آینده‌ساز نام بردند و تأکید کردند: این مسئله در اداره آینده دنیا نقش دارد و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد



تاریخ انتشار : 27 آبان 1400, 19:15



» اخبار مرتبط:

  • نارضایتی رهبر انقلاب از تحصن مقابل مجلس
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ؛راه عبور از بحران‌ها توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهد بود
  • پیام حجت الاسلام موحد به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • کشورهای غربی برای تشدید فشارها علیه ایران قطعنامه صادر می کنند
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:حجت الاسلام اژه‌ای اشراف کافی به امور قضایی و مدیریتی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟