مشروح اخبار


» سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد



سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ازآغاز فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش استان جهت تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در مهر ۱۴۰۳ خبرداد.


سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ازآغاز فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش استان جهت تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در مهر ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد جمالی در ستاد پروژه مهر سال  ۱۴۰۳اداره کل آموزش وپرورش استان، بر ضرورت برنامه ریزی بهتر همه کارگروهها و فراهم سازی تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس در اول مهر تاکید کرد. 

وی افزود:پروژه مهر باید نشاط، شادابی و امید به آینده روشن را در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین و جلوه زیبایی از مدرسه و کلاس درس را برای تک‌تک معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تداعی کند.

دبیر کارگروه ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تشریح  دستورالعمل ستاد پروژه مهر گفت:  ستاد  پروژه مهر دارای ۹ کارگروه می‌باشد که در سطج استان ، شهرستانها و مناطق و مدارس تشکیل و جلسات درون سازمانی کارگروهها برابر دستورالعمل و شرح وظایف اعضا تشکیل و برنامه های پیش‌بینی شده عملیاتی می شود.

محمد دانشی نسب به کارگروههای ستاد پروژه مهر اشاره کرد و گفت: کارگروه برنامه‌ریزی سازماندهی و بهسازی منابع انسانی و کارگروه تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی با مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، کارگروه کیفیت بخشی آموزش و ثبت نام متوسطه با مسئولیت معاونت آموزش متوسطه ،کارگروه کیفیت بخشی آموزش و ثبت نام آموزش ابتدایی با مسئولیت معاونت آموزش ابتدایی ،کارگروه کیفیت بخشی تربیتی و پرورشی با مسئولیت معاونت پرورورشی و فرهنگی ، کارگروه مردمی سازی با مسئولیت اداره مشارکتها ،  کارگروه تایید صلاحیت  با مسئولیت اداره حراست، کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران با مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع  و کارگروه اطلاع رسانی با مسئولیت اداره روابط عمومی کارگروهای ۹ گانه ستاد پروژه مهر هستند که دبیرخانه همه اقدامات انجام شده در کارگروهها،  اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات می باشد.

دانشی نسب، بر فعالیت مستمر کارگروههای استانی و شکل گیری ستادهای شهرستانی و مدارس برابر شاخص‌های طراحی شده در دستورالعمل تاکید کرد وگفت:  تحقق اهداف پروژه مهر قطعاً با همت،درایت و پشتیبانی همه اعضای ستاد، امکان پذیر خواهد بود تا سال تحصیلی باشکوهی را در مهر ۱۴۰۳ آغاز کنیم.

در این جلسه اعضای ستاد نظرات و پیشنهادات خویش را جهت اجرای مطلوب پروژه مهر بیان کردند.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1400, 10:30



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری سارق با 35 فقره سرقت در بویراحمد
  • دستگيري سارق دوچرخه های یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق مغازه های یاسوج
  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟