مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز



دکتر یونس محمودیان در پیامی اعیاد شعبانیه میلاد با سعادت امام حسین (ع) “روز پاسدار” و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را تبریک عرض نمود.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین استان، دکتر یونس محمودیان در پیامی اعیاد شعبانیه میلاد با سعادت امام حسین (ع) “روز پاسدار” و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را تبریک عرض نمود.

متن پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى‏ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً»
رسول خدا (ص) فرمودند:رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.
الا ای پاسدار انقلاب کشور عشق
نام نیکویت همیشه ثبت، اندر دفتر عشق
تو کردی اقتدا در عزت و ایثار به آن کَس
که هستی‌اش فدا بنمود و گردید مظهر عشق
روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و روز تجلیل از سربازان حریم ولایت و حافظان تمامیت ارضی کشور و مجاهدانی است که در مکتب مولا و مقتدای خویش، امام حسین (ع) درس آزادگی، شجاعت، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را آموختند و از آموخته‌های ارزشمند خود با درک درست از موقعیت و شرایط زمان به زیبایی بهره بردند
سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان روز پاسدار و روز جانباز” نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.
بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.
این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.
اینجانب با نثار صمیمانه ترین درودها به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و ارج نهادن به جانفشانی های جانبازان، پاسداران و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس،خجسته میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به ملت غیور ایران، خانواده های شهدا، پاسداران، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در طلوع این ماه پر برکت رحمت بیکران الهی را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1400, 10:43



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز
  • شهردار دوگنبدان روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت
  • پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه
  • پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جانباز و پاسدار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟