مشروح اخبار


» بهترین نامزد اصلاح‌طلب



اصلاح‌طلبی بدلی معنایی ندارد و هر کس آن را بکار ببرد جز اینکه فقدان اعتمادبه‌نفس خود را نشان می‌دهد، کار دیگری نمی‌کند. با این توصیف درباره جبهه مردم‌سالاری یا هر فرد و گروهی دیگر می‌توان گفت که اگر شعارها و اصول اصلی اصلاح‌طلبی را قبول دارند، طبعاً اصلاح‌طلب هستند.

عباس عبدی تأکید کرد:کاندیداتوری خاتمی در شرایط کنونی از سوی حکومت به معنای مقابله‌جویی تلقی خواهد شد و این برخلاف خط‌ مشی اصلاح‌طلبی است و تردید ندارم که آقای خاتمی هم چنین نخواهد کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم،در خصوص اصلاح‌طلبی بدلی گفت: اصلاح‌طلبی بدلی معنایی ندارد و هر کس آن را بکار ببرد جز اینکه فقدان اعتمادبه‌نفس خود را نشان می‌دهد، کار دیگری نمی‌کند. با این توصیف درباره جبهه مردم‌سالاری یا هر فرد و گروهی دیگر می‌توان گفت که اگر شعارها و اصول اصلی اصلاح‌طلبی را قبول دارند، طبعاً اصلاح‌طلب هستند.

عبدی در مورد معرفی بهترین نامزد اصلاح‌طلب اظهارداشت: در شرایط حاضر مساله اصلی من، بیش از آنکه معطوف به حضور یا عدم حضور در انتخابات باشد، ناظر به ضرورت نشان دادن ایده و اراده از سوی اصلاح‌طلبان است و معتقدم اگر در شرایط حاضر این ایده و اراده به خوبی تدوین و ارایه شود، از دل آن دکتر نجفی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد.



تاریخ انتشار : 11 دی 1391, 01:32



» اخبار مرتبط:

  • حضور خاتمی در انتخابات به نفع نظام و مردم است
  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • نقشه اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات؛ اول خاتمی، بعد
  • دیدار انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان با هاشمی
  • هاشمی بيايد،اصلاح‌طلبان كانديدا نمي‌دهند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟