مشروح اخبار


» حضور خاتمی در انتخابات به نفع نظام و مردم است



 در خصوص ساز و کارهای انتخاباتی اصلاح طلبان برای رسیدن به اجماع اظهار داشت: چهار طرح برای اجماع اصلاح طلبان مطرح شده است و جریان اصلاح طلبی نامزد اول خود را خاتمی می‌داند. ما تا آخر فروردین منتظر پاسخ آقای خاتمی مبنی براینکه در انتخابات شرکت خواهند داشت یا نه اگر...

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی گفت: حضور خاتمی بیشتر از اینکه به نفع اصلاح طلبان باشد به نفع مردم و نظام است.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ساز و کارهای انتخاباتی اصلاح طلبان برای رسیدن به اجماع اظهار داشت: چهار طرح برای اجماع اصلاح طلبان مطرح شده است و جریان اصلاح طلبی نامزد اول خود را خاتمی می‌داند. ما تا آخر فروردین منتظر پاسخ آقای خاتمی مبنی براینکه در انتخابات شرکت خواهند داشت یا نه اگر بنا به هر دلیلی تکلیف ما مشخص نشد آن وقت ساز و کار اجماع خواهد بود.

وی در ادامه به چهار ساز و کار جریان اصلاح طلبی اشاره کرد و افزود: پارلمان اصلاح طلبان (ایده از آقای نجفی) اتاق فکر (ایده از آقای عبداله نوری) طرح مناسک (ایده از حزب مردم سالاری) و مدالیته (مطروحه از سوی حزب مردم سالاری) از جمله ساز و کارهای اجماع اصلاح طلبان به حساب می‌آید.

در پاسخ به این سوال که چرا خاتمی گزینه اول اصلاح طلبان است, عنوان کرد: حضور خاتمی در سال ۹۲ به عنوان کسی که مقبولیت جریانی دارد، چهره‌های خردگرا و میانه روی اصولگرایان را به خود جذب می‌کند، در نظام بین الملل شناخته شده است، در نظام سیاسی موجود توان بسیج نیروی‌های اجتماعی را دارد نه از سر توجه به منافع جناحی خاص بلکه به دلیل توجه به حفظ منافع ملی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: حضور خاتمی بیشتر از اینکه به نفع اصلاح طلبان باشد به نفع كشور،مردم و نظام است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان به حضور و پیروزی اصلاح طلبان در شرایطی که اصولگرایان همواره از پیروزی خود در عرصه انتخابات صحبت می‌کند امیدوار بود، گفت: اصولگرایان به عنوان جریان رقیب که متاسفانه مسئولیت ۸ سال اداره کشور را به دوش دارند، انقدر بد عمل کرده‌اند که بهتر است به جای اظهار چنین نظرهایی زمینه پاسخگویی به افکار عمومی را فراهم کند.



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1391, 23:10



» اخبار مرتبط:

  • خاتمی نامزد شود بالای 20 میلیون رای خواهد آورد
  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • بهترین نامزد اصلاح‌طلب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟