مشروح اخبار


» بيانيه مديرعامل شركت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزجهانی قدس



روز جهانی قدس، میعاد مقدسی است میان مسلمانان جهان تا یک بار دیگر در صفوف به هم پیوسته کنار هم قرار بگیرند و ندای حریت سر بدهند.

این روز ، تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می رساند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت اندیشمندانه ای شد برای همدلی مستحکم تر مسلمانان در دنیا ،تا از هر گوشه این کره خاکی، پیام آزادگی طنین افکن شود. روزی که استکبار در هم می شکند و آوای مظلوم کودک فلسطینی، دنیا را پر می کند تا اسرائیل غاصب بداند که گستره اسلام است که در برابرش ایستاده و مظلومیت فلسطین و کودکان و مردمانش، حامیانی به وسعت پهنه جهان دارد. مسلمانان با کنار گذاشتن تفاوت های نژاد و ملیت و فرهنگ، در روز قدس، وحدت آمیز و غیورمندانه، به پا خواهند خواست و پیام روشن مقاومت فلسطین را یک صدا فریاد می زنند تا مرهمی باشیم بر آلام دردمندان مظلوم تاریخ.
 اینجانب ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، یکبار دیگر با آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق می نمایم .             
آرش مصلح 
مدیر عامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1401, 22:34



» اخبار مرتبط:

  • دعوت مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • پیام سرپرست دانشگاه یاسوج جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس
  • استاندار فارس: روز قدس نمایش وحدت جهان اسلام است
  • پیام فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس
  • حضورمردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپمیایی روز جهانی قدس دشمن شکن است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟