مشروح اخبار


» دستگیری باند سوء‌استفاده‌کننده از بیمه خودرو در کهگیلویه و بویراحمد



روز گذشته در مراجعه فردی به یکی از پاسگاه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد مأموران این پاسگاه را در جریان رسیدگی به پرونده حادثه تصادف قرار داد.

سید محمد‌حسین جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اعضای یک باند سه نفره که با طرح‌ریزی تصادفات ساختگی در این استان و ایجاد جراحات روی بدن خود از بیمه خودرو برای دریافت خسارت جراحات استفاده می‌کردند، دستگیر شدند.

این فرمانده ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روز گذشته در مراجعه فردی به یکی از پاسگاه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد مأموران این پاسگاه را در جریان رسیدگی به پرونده حادثه تصادف قرار داد.

وی با بیان اینکه از نظر مأموران ما با تحلیل جزئیات، این تصادف حادثه‌ای معمولی نبود، تصریح کرد: در این زمینه مأموران به حادثه مشکوک شده و بر همین اساس ما را بر آن داشت تا موضوع به فوریت در بررسی قضایی قرار گیرد.

جعفری‌نژاد ادامه داد: در این پرونده فردی با هویت معلوم به یکی از پاسگاه‌های پلیس راهور مراجعه کرده و اعلام می‌کند که با خودروی پراید خود در حال حرکت از محل کار به سوی منزل بوده که در یکی از خیابان‌های اصلی شهر یاسوج با راکب موتورسیکلت برخورد کرده که این حادثه منجر به جراحت وی و سرنشین موتورسیکلت می‌شود.

این مسئول انتظامی افزود: مأموران با بررسی تصادف و با دریافت نظرات کارشناسی بیمه پی به عمدی بودن تصادف برده و بلافاصله موضوع را با مقام قضایی هماهنگ کرده و هر دو فرد حادثه دیده را به پزشکی قانونی معرفی می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این ماجرای ساختگی افزود: بر اساس اظهار نظر پزشکی قانونی آثار و جراحات ناشی از تصادف بر اساس خودزنی بوده و تصادفی در کار نبوده است.

جعفری‌نژاد از اعترافات این متهمان سخن به میان آورد و گفت: آنها اذعان داشتند که مدتی است با تشکیل یک باند سه نفره با طرح‌ریزی تصادفات ساختگی و صوری و ایجاد جراحت روی بدن خود از بیمه‌ها برای دریافت خسارات جراحات وارده استفاده می‌کردند.

وی افزود: این متهمان تاکنون در شهرهای کازرون، شیراز و دیگر شهرها اقدام به چنین کلاهبرداری‌ کرده‌اند.



تاریخ انتشار : 13 دی 1391, 01:26



» اخبار مرتبط:

  • کلاهبرداری 420 میلیونی دریاسوج عقیم ماند
  • تصادف در جاده یاسوج-اصفهان 4 كشته و زخمي برجا گذاشت
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق 22 خودرو در یاسوج
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟