مشروح اخبار


» کلاهبرداری 420 میلیونی دریاسوج عقیم ماند



مأموران با در اختیار گرفتن رونوشتی از پرونده به دقت آن را مورد مطالعه قرار دادند که با مشاهده تناقض‌هایی در پرونده با هماهنگی مقام قضایی این دو متهم را در حالی که قصد..

به گزارش راک نیوز ؛سرهنگ محمدحسن جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ان در یاسوج اظهار کرد: دو مرد که در یک تصادف ساختگی سعی داشتند بیش از 420 میلیون ریال از شرکت بیمه خسارت بگیرند در یاسوج دستگیر شدند.

این فرمانده ارشد انتظامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر این که دو نفر با صحنه سازی و تصادف ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کنند، تیمی از مأموران پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

جعفری‌نژاد ادامه داد: مأموران در تحقیقات خود دریافتند متهمان با تشکیل پرونده در بیمه ایران درصدد اخذ خسارت هستند که از بیمه ایران نمایندگی یاسوج استعلام شد و صحت آن مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران با در اختیار گرفتن رونوشتی از پرونده به دقت آن را مورد مطالعه قرار دادند که با مشاهده تناقض‌هایی در پرونده با هماهنگی مقام قضایی این دو متهم را در حالی که قصد دریافت خسارت از بیمه ایران داشتند دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.

این مسئول در نیروی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به جرم خود به بزه انتسابی اقرار کرده و دو نفر همدست دیگر را نیز به پلیس آگاهی معرفی کردند.

جعفری‌نژاد در تشریح چگونگی و نحوه انجام جرم این افراد گفت: بر اساس اعترافات متهمان، این تصادف‌ها ساختگی بوده به نحوی که آن‌ها با بی‌حس کردن دندان‌های خود اقدام به شکستن دندان‌های قدامی کرده و یا با سنگ پا بر روی اعضای بدن خود ساییدگی ایجاد می‌کردند.

وی افزود: آن‌ها سپس به خارج از شهر رفته و با هماهنگی قبلی یک دستگاه موتورسیکلت بدون سرنشین را روی جک زده و با یک دستگاه پراید به رانندگی یکی از همدستان با آن تصادف ساختگی می‌کردند و یکی از همدستان را به عنوان فرد حادثه دیده در کنار آن رها می‌کردند.

این مسئول ارشد انتظامی در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: در ادامه با پلیس 110 تماس برقرار می‌کردند و این گونه بود که مبادرت به تنظیم صورت جلسه می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این پرونده رأی قطعی پرداخت 423 میلیون و 800 هزار ریال خسارت به نفع متهمان صادر شده بود که با هوشیاری مأموران از پرداخت آن جلوگیری شد و متهمان پس از تحویل به مقام قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

/فارس/



تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1392, 15:49



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری باند سوء‌استفاده‌کننده از بیمه خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری باند سارقان به عنف در یاسوج
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق 22 خودرو در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟