مشروح اخبار


» بیمه سلامت، محروم‌ترین اقشار جامعه را زیر پوشش دارد



سرپرست معاونت آمار، فناوری و اطلاعات سازمان بیمه سلامت، در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، بیمه سلامت، محروم ترین قشر جامعه، که اکثرا روستاییان و عشایر هستند را زیر پوشش دارد، گفت: برای صیانت از سلامت، طی دو هفته اخیر، ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر  از مردم، در دهک های یک تا سه بدون دریافت هیچ هزینه ای زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

احمد رستمی با اشاره به اینکه در یکی دو سال گذشته خدمات بسیار خوبی در حوزه سلامت در بحث خدمات الکترونیک،  نسخ الکترونیک و الکترونیکی شدن خدمات که در قانون برنامه پنجم و ششم نیز آمده بود انجام شده، عنوان کرد: در شرایط کنونی، نسخ به صورت کاملا الکترونیکی نوشته و تحویل مردم می شود که بیماران می توانند به سوابق بیمه ای و درمانی خود دسترسی داشته باشند.
وی تصریح کرد: در حوزه خدمات ناباروری، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیت افراد زیادی تحت پوشش و مورد حمایت بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.
رستمی افزود: براساس آمار ۴۱ میلیون نفر پیش از این، زیر پوشش بیمه سلامت بودند که امسال نیز پنج میلیون و ۵۰۰ نفر به تعداد آنها افزوده شده است. 
وی در ادامه از خدمات غلامرضا کاظمی، مدیرکل پیشین بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و گفت : دکتر کیان دهراب پور، مدیرکل جدید بیمه سلامت استان، از چهره های شاخص حوزه سلامت و دارای کارنامه درخشانی است که نظام سلامت را به خوبی می شناسد و همین امر مسئولیت وی را سنگین‌تر می کند.



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1401, 16:36



» اخبار مرتبط:

  • توسعه و بهبود خدمات و فرآیندهای سازمان بیمه سلامت در سال 1401 / لزوم اجرای نسخه نویسی الکترونیک در موسسات درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • 460 مرکز در کهگیلویه و بویراحمد با بیمه سلامت و طرح پزشک خانواده طرف قرار داد هستند
  • مدیرکل جدید بیمه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
  • کلنگ احداث ساختمان اداره بیمه سلامت گچساران به زمین زده شد
  • مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟