مشروح اخبار


» معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود



معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

به گزارش راک نیوز،سید جواد هاشمی در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) گفت: کهگیلویه و بویراحمد به زودی میزبان یکی از سران قوا است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت حضرت امام و شهدا است، افزود: جمهوری اسلامی به واسطه مجاهدت‌های امام و شهدا به قدرت بلامنازعه‌ای در جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه آغاز زعامت مقام معظم رهبری نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: مقام معظم رهبری طی ۳۳ سال اخیر کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کردند که بهترین و بارزترین قدرت نظام حرکت اخیر در خلیج فارس بوده است.
هاشمی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام به خوبی تبیین شود، عنوان کرد: مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به خوبی پای کار هستند که حضور آنها در راهپیمایی روز قدس امسال نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هم مردم به خوبی پای کار بودند.
هاشمی با بیان اینکه فضاسازی شهری در دستور کار شهرداری‌ها و دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 10 خرداد 1401, 13:00



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج شود
  • فرمانده سپاه گچساران در پیامی روز ۱۲ فروردین را تبریک گفت
  • همراهی خوب رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با طرح جدید دولت/ شایعه فروش مرغ‌های فاسد توهین به مردم استان است
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد رحلت امام و قیام خونین 15 خرداد
  • معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+حکم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟