مشروح اخبار


» سرپرست جدید مرکز بهداشت کهگیلویه منصوب شد



راستش را بخواهی نباید زیاد به مسئولینی که با حکم سرپرست  سکان مدیریتی یک مجموعه را بدست میگیرند زیاد امیدوار بود ،که در راستای کمک به بهبهود شرایط نسبت به گذشته قدمی برداشته شود .چرا که خود مسئول نمیداند که خودش تا کی خواهد ماند چه برسد به اینکه بخواهد دست به تغییرات وتحول بزند ویا از ایده های خود بتواند استفاده کند .
در مراسمی که صبح سه شنبه برگزار شد، "محمد هاشم طاعتی" به سمت سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه منصوب و از خدمات "نصراله کرمی" تقدیر شد.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در این مراسم گفت: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی مطلوب در نقاط دور و نزدیک این شهرستان نیازمند تعامل و همکاری همه واحدها و مسئولین است.

رشید غفاری افزود: دستیابی به شاخص های مهم و اثرگذار بهداشتی، درمانی در شهرستان کهگیلویه از اهدافی است که در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم مورد توجه است.

وی با بیان اینکه همه مدیران در هر سمتی تنها باید به فکر خدمت به مردم باشند، اظهار داشت: مدیران و کارشناسان، باید با همگرایی و همکاری، خدمت خالصانه را سرلوحه عمل خویش قرار دهند.

غفاری تصریح کرد: ایجاد بستری مناسب برای سلامت بهداشتی مردم وظیفه همه مسئولین است و باید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.




تاریخ انتشار : 20 دی 1391, 16:23



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی دهدشت معرفی شد
  • رئیس مرکز بهداشت گچساران معرفی شد
  • تغییر یک مدیر اورژانسی در کهگیلویه وبویراحمد
  • سه انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان
  • کشف بیش از 2.5 تن موادغذایی فاسد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟