مشروح اخبار


» تغییر یک مدیر اورژانسی در کهگیلویه وبویراحمد



سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: با همکاری و تعامل ستاد مدیریت بحران استان و دانشگاه علوم پزشکی، در راستای امداد رسانی سریع و به موقع در بحران های طبیعی و انسانی و پوشش مناسب تصادفات مهم ترافیکی، تهیه یک فروند بالگرد امدادی با ساخت...

 مدیر اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه وبویراحمد تغییر کرد

به گزارش راک نیوز ؛   سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: با همکاری و تعامل ستاد مدیریت بحران استان و دانشگاه علوم پزشکی، در راستای امداد رسانی سریع و به موقع در بحران های طبیعی و انسانی و پوشش مناسب تصادفات مهم ترافیکی، تهیه یک فروند بالگرد امدادی با ساخت آشیانه  آن در فرودگاه یاسوج در آینده ای نزدیک امکان پذیر می شود.

یزدانپناه افزود: خدمت و یاری رسانی به بیماران و مصدومین و انتقال آنان به مراکز درمانی در کمترین زمان ممکن وظیفه اصلی پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای است.

  وی با بیان اینکه ارتقاء علمی مسئولین بهداشت و سلامت استان امری بزرگ و مهم است، اظهار داشت: نیروی انسانی سرمایه های اصلی هر سازمانی محسوب می شوند که با ارائه برنامه های بازآموزی و آموزش های حین خدمت، می توان نقش آنان در بهبود سلامت افراد جامعه  را افزایش داد.

مدیر سابق مرکز فوریتهای پزشکی استان نیز در مراسم تودیع خود گفت: نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی با تمام کمبودها و مخاطرات پیش رو در طول سال به بیش از ۲۴ هزار ماموریت اعزام شده اند.

ضیاء رسولی افزود: از ابتدای تشکیل این مرکز تاکنون نیز دو تن از پرسنل زحمت کش این مرکز، جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داده اند.

وی بیان داشت: کارکنان این مرکز همواره و در همه شرایط بحرانی خود را در اسرع وقت برای نجات جان مردم به محل حادثه رسانده و از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.

سرپرست جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان  نیز در این مراسم گفت: به روز کردن اطلاعات علمی همکاران در راستای ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات درمانی به مردم ضروری است.

جلال پوران فر علم محوری، انضباط محوری و کارشناس محوری را از رئوس برنامه های خود در اورژانس ۱۱۵ عنوان کرد.

وی بیان داشت: برنامه های آموزشی و باز آموزی کارکنان عملیاتی ۱۱۵، افزایش رضایت مندی جامعه از ارائه خدمات ۱۱۵ در سطح استان، بهبود فرآیند و عملیاتی نمودن برنامه های مقابله با بحران دانشگاه، افزایش بهره وری نیروی انسانی و افزایش توانایی کارکنان عملیاتی و ستادی نیز از دیگر برنامه های این مرکز خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات شش ساله ضیاء رسولی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و جلال پوران فر به سمت سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی منصوب شد.



تاریخ انتشار : 9 بهمن 1392, 00:44



» اخبار مرتبط:

  • کشته و زخمی شدن 5 "چینی" درکهگیلویه وبویراحمد
  • تولد هفتمین نوزاد در آمبولانس‌های 115 کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادفات جاده ای و رشد 15 درصدی
  • با حکم وزیر بهداشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • سرپرست جدید مرکز بهداشت کهگیلویه منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟