مشروح اخبار


» تخلیه زباله جلوی یکی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد



صبح امروز کارگران شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تخلیه کردند.

به گزارش راک نیوز،مدیر کل تامین اجتماعی این استان گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره به هر دلیلی ناپسند است و سلامت شهروندان و ارباب رجوع را به خطر می‌اندازد.

چراغ سحر افزود: شهرداری از ما مطالبه دارد و ما نیز از شهرداری مطالبه داریم.
وی ادامه داد: مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری بدهی های انباشته شده شهرداری و سازمان های تابعه و پیمانکاران شهرداری در سال های گذشته و در حال پیگیری است.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلاتی که بین شهرداری و تامین اجتماعی وجود دارد اضافه کرد: شهرداری ۲۳ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و تامین اجتماعی ۶ میلیارد تومان عوارض به شهرداری بدهکار است.
چراغ سحر با بیان اینکه بدهی شهرداری مربوط به آرامستانها، فضای سبز و پیمانکاران است و بدهی تامین اجتماعی مربوط به عوارض شهری است گفت: شهرداری مدعی است مطالبات پیمانکار طرح ها ارتباطی به شهرداری ندارد.
وی ادامه داد: چندین جلسه با شهردار یاسوج و نمایندگان شهرداری برگزار شد و با توجه به اینکه شهرداری یاسوج اقدامی بابت پرداخت بدهی خود انجام نداد، در خصوص مسدود شدن حساب های شهرداری نزد بانک شهر و بانک ملی اقدام شد.
مدیرکل تامین اجتماعی اضافه کرد: اما با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر، از این کار صرف نظر شد.
چراغ سحر چراغ سحر با تاکید بر اینکه ما تعامل و رفع مشکلات را از طریق برگزاری نشست موثرتر می داانیم، از مسئولان شهرداری خواست با تعامل و ارائه راهکار صحیح مشکلات این دو حوزه رفع شود.






تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401, 08:36



» اخبار مرتبط:

  • مهلت یک ماهه پرداخت بدهی شهرداری دهدشت به تامین اجتماعی استان
  • برداشت 11 میلیارد ریالی از حساب شهرداری یاسوج بابت بدهی های تیم فوتبال!
  • ادارات گچساران بیش از 308 میلیارد ریال به شهرداری بدهی دارند
  • شهرداری سی‌سخت ورشکسته شد+علت ورشکستگی ومبلغ بدهی
  • شهرداری دو گنبدان 300 میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی مطالبه دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟