مشروح اخبار


» گچساران میزبان ۶۶ برنامه در هفته بسیج است



فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۶ برنامه در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت بسیج و ستاد سپاه شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش راک نیوز، سرهنگ سیدحمزه محقق‌زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان به مناسبت چهل و سومین سالگشت هفته مقدس بسیج با اشاره به اینکه خدمات بسیج از مردم و برای مردم است، افزود: برنامه‌های این هفته با شعار محوری "بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران" برگزار می‌شود.
به گفته وی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی با محوریت بسیج سازندگی و ناحیه و ادارات، برگزاری آموزش سواد رسانه، برگزاری دعای کمیل و ندبه در پایگاه ها و مساجد شهرستان، برگزاری میز خدمت با همکاری ادارات، گشت های محله محور با همکاری دستگاه قضا و نیرو انتطامی برای برقراری نظم و انضباط، برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه کتاب و عفاف، بازدید کاروان رسانه ها از پیشرفت، نشست های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مدارس، دیدار با امام جمعه شهرستان، توزیع۴۰۰ بسته معیشتی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اردوی جهادی یک روزه از جمله این برنامه‌هاست.
وی اظهار داشت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در قالب ۶۰ گروه جهادی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در قالب آن گروه‌های جهادی از ۲۸ آبان تا هفتم آذر به مدت ۱۰ روز برای خدمت‌رسانی در مناطق محروم و محلات اعزام می‌شوند.
سرهنگ محقق‌زاده گفت: تجمع بزرگ بسیجیان از برنامه‎‌های محوری هفته بسیج شهرستان است.
۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.



تاریخ انتشار : 26 آبان 1401, 11:41



» اخبار مرتبط:

  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • برنامه‌های هفته بسیج با شعار "بسیج پاره تن مردم"/ برگزاری ۷۸ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران
  • برنامه‌های هفته بسیج با شعار "بسیج پاره تن مردم"/ برگزاری ۷۸ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران
  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • همایش بزرگ اقتدار بسیجیان در گچساران برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟